۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85595017
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت رشت: جنایات صهیونیست‌ها از صفحه تاریخ پاک نمی‌شود

رشت - ایرنا - امام جمعه موقت رشت گفت: صهیونیست‌ها در چند دهه اخیر جنایت.های زیادی مرتکب شدند که هیچگاه از صفحه روزگار و تاریخ پاک نمی شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمدحسین صفوی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: ۲۵ شهریور سالروز قتل عام فلسطینیان و حمله به لبنان و اشغال بیروت است.

وی افزود: هم اینک نیز شاهد جنایات وحشیانه صهیونیستها در نوار غزه هستیم آنان با حمایت استکبار جهانی دست به این جنایات می زنند و از سوی دیگر شاهد سکوت مجامع بین المللی در برابر این جنایت ها هستیم.

وی ادامه داد: این فجایع اوج خباثت و وحشی گری صهیونیست ها را نشان می دهد و سردمداران این رژیم جعلی تلاش دارند تا تمام مردم خود را جنایتکار پرورش دهند.

امام جمعه موقت رشت در ادامه به در پیش بودن هفته وحدت اشاره و بیان کرد: شخصیت پیامبر اکرم(ص) عامل وحدت بین مسلمانان است و در ایران اسلامی نیز شاهدیم که هفته وحدت مایه وحدت و مودت بین مسلمانان است.
حجت الاسلام صفوی همچنین به در پیش بودن روز شعر و ادب فارسی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: شاعران و هنرمندان ما جنگجویان عرصه جهاد تبیین در حوزه فرهنگی هستند به همین دلیل باید شعر و هنر خود را بیش از پیش در مسیر جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان بکار گیرند.

سندار شدن سه هزار و ۶۸۰ ملک وقفی طی یکسال در گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان هم امروز در سخنانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: طی یکسال اخیر سند مالکیت سه هزار و ۶۸۰ ملک وقفی در این استان صادر شد.
حجت الاسلام اسماعیل تدینی افزود: البته برخی افراد از ملک‌های وقفی سو استفاده می کرده و آنها را به فروش می رسانند که در این راستا ۳۳۰ پرونده در محاکم قضایی تشکیل شده و حتی برخی از این متخلفان نیز دهها میلیارد ریال جریمه شدند.
وی با اشاره به اینکه در گیلان پنج هزار موقوفه، ۲۳ هزار رقبه و ۹۵۱ امامزاده وجود دارد، بیان کرد: همچنین امسال ۱۴ وقف جدید در استان گیلان به ثبت رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه امامزاده های گیلان در طول سال مامنی برای مسافران هستند، خاطرنشان کرد: درآمد موقوفات در سطح استان هزینه می شود و این درآمد به مرکز ارسال نمی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha