طرح شهید عجمیان در۶۰۰ کلاس درس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

گچساران- ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح «شهید عجمیان ۲» در ۶۰۰ کلاس درس مدارس استان در تابستان سال جاری با هدف بهسازی و شاداب‌سازی فضای مدارس برای دانش‌آموزان اجرا شد.

سید رضا حسینی نیک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی کلاس های درس در مدارس کم برخوردار و محروم در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی، آسفالت مدارس، اصلاح سیستم های گرمایشی، ایزوبام مدارس و استفاده بهینه از امکانات موجود انجام شد.

وی بیان کرد: این طرح با اعتباری بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال با همکاری سپاه پاسداران و بسیج دانش آموزی در مناطق مختلف استان اجرا شد.

حسینی نیک اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ گروه جهادی با بیش از یکهزار نفر نیروی جهادی از استان های مختلف کشور در این طرح شرکت کردند.

وی تصریح کرد: رفع مشکل برق مدارس، خرید و نصب تانکر اب، کولر ابی، موتور کولر و پمپ و.. از دیگر اقدامات اداره کل نوسازی مدارس در طرح شهید عجمیان می باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دومین مرحله از اجرای طرح شهید عجمیان است که در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می‌شود.

وی اظهار کرد: با اجرای طرح شهید عجمیان بیشتر مدارس استان که نیاز به نقاشی و رنگ آمیزی داشتند توسط گروه های جهادی شاداب سازی شد و مردمی‌سازی و همکاری و مشارکت مردم در این طرح از مهمترین اهداف آن است.

حسینی نیک ابراز کرد: در ۲ سال گذشته ۴۹۳ کلاس درس در مناطق مختلف استان با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد ریال تعمیر شده اند.

طرح شهید عجمیان با رویکرد بهسازی و شاداب سازی مدارس در قالب قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر فعال شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha