یکهزار و ۴۵۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند هرمزگان اهدا شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان گفت: یکهزار و ۴۵۵ سری جهیزیه از ابتدای سالجاری تاکنون در راستای کمک به ازدواج آسان جوانان و جوانی جمعیت به نوعروسان نیازمند و تحت پوشش این نهاد اهدا شد.

به گزارش ایرنا، حمید باسره روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها، ارزش هر سری جهیزیه اهدایی به نوعروسان را ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: برای تهیه و تامین این تعداد جهیزیه‌ افزون‌بر۵۸۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته امداد هزینه شده است.

وی بیان کرد: هر جهیزیه شامل پنج قلم اساسی شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون است که از محصولات و تولیدات داخلی و ایرانی خریداری و تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام شده در استان، تا پایان سال‌جاری نیز بیش از چهار هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه توسط این نهاد به زوج‌های‌ جوان تحت پوشش اهدا می‌شود.

باسره ادامه داد: زوج‌های جوان تحت پوشش در صورت ارایه مدارک مورد نیاز به کمیته امداد محل سکونت خود، می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن جهیزیه خود را دریافت کنند.

وی گفت: برای ارائه خدمات به خانواده‌های نیازمند، فرآیند نیازسنجی و امکان سنجی از قبل توسط مددکاران کمیته امداد انجام گرفته و به صورت مستمر نیز بروز رسانی می شود.

سال گذشته چهار هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش یکهزار و ۴۳۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال توسط کمیته امداد هرمزگان به نوعروسان اهدا شد که از این میزان یک هزار و ۲۱۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد و مبلغ ۲۲۴ میلیارد ریال از محل کمک‌های خیران و مردم نوع دوست استان تامین شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha