۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۸
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85583842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری بجنورد ۴۰ میلیارد ریال از مخابرات طلب دارد

بجنورد-ایرنا- رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری بجنورد گفت: شهرداری بجنورد ۴۰ میلیارد ریال در سه سال گذشته بابت هزینه حفاری های شهری از مخابرات مرکز خراسان شمالی طلب دارد.

سعید برومند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: متاسفانه پرداخت و هزینه های حفاری دستگاه های خدمات رسان به شهرداری بسیار دیر انجام می شود و این پرداخت ها موجب تسریع طرح های نیمه تمام عمرانی و خدمات رسانی بهتر به شهروندان می شود.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل مصوب شورای شهر بجنورد مجوزات حفاری در داخل شهر هر ۶ ماه صادر و وضعیت و پرداخت ها در پایان سال تعیین تکلیف می شود.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری بجنورد با اشاره به وضعیت آسفالت نامناسب شهر و گلایه شهروندان اضافه کرد: زیرسازی نامناسب در گذشته و حفاری های انجام شده از دلایل مهم این موضوع است.

وی ادامه داد: اکثر حفاری ها پس از پرکاری به دلیل زمان بر بودن، مشقت ها و هزینه بر بودن دچار مشکل می شوند و این خود در تردد مشکل ایجاد می کند.

برومند با بیان اینکه مردم پس از پایان عملیات حفاری فقط شهرداری را متولی می دانند گفت: چنانچه هزینه های عملیات از دستگاه های خدمات رسان گرفته نشود باید مبالغ بسیاری صرف خرید قیر، مصالح و نیروی انسانی شود که از عهده شهراداری خارج است.

خاکی بودن ۲ میلیون مترمکعب از معابر شهر بجنورد

برومند تاکید کرد: مساحت کل معابر شهر بجنورد ۶ میلیون مترمربع است که چهار میلیون مترمربع آن آسفالت و ۲ میلیون مترمربع خاکی است.

وی بیان کرد: ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر این شهر امسال روکش آسفالت شده و نسبت به سال گذشته بیش از ۲ برابر افزایش یافت.

تاکید بر مدیریت واحد شهری

وی خاطرنشان کرد: مدیریت واحد شهری تا زمانیکه به وجود نیاید این مشکلات همچنان وجود دارد و باید در این مواقع دیدگاه تمام دستگاه های مربوطه موردنظر قرار گیرد.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری بجنورد بیان کرد: عملکرد جزیره ای و جداگانه ادارات و مدیران موجب نارضایتی مردم می شود بنابراین دستگاه هایی که حوزه کاری مشترک دارند به ویژه ادارات خدمات رسان، باید همکاری موثری داشته باشند.

وی با تاکید بر ایجاد همدلی بین مسوولان دستگاه های خدمات رسان افزود: در صورت عدم هماهنگی بین مدیران این دستگاه‌ها بی اعتمادی شهروندان نیز بیشتر خواهد شد بنابراین مدیران باید برخی قوانین و دستورالعلمل های قابل انعطاف را به دلیل تسریع در رسیدگی به امور مردم، تعدیل کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان بجنورد به عنوان مرکز استان ۳۲۴ هزار نفر جمعیت دارد که ۲۳۰ هزار نفر آن در شهر بجنورد ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha