۳ تیر ۱۳۹۸، ۷:۰۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 83365420
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ هزار مترمربع معابر  شهر بجنورد آسفالت می‌شود

بجنورد- ایرنا- معاون عمرانی و امور زیربنایی شهردار بجنورد گفت: امسال قرار است اجرای آسفالت در حدود ۵۰۰ هزار متر مربع معابر مرکز استان با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به انجام برسد.

مجتبی پارساپور روز دوشنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بخش بسیار زیادی از فعالیت‌های عمرانی و آسفالت معابر شهر به نقاط حاشیه‌ای شهر سوق یافته است گفت: ۳۰۰ هزار مترمربع از آسفالت معابر در نقاط حاشیه‌ای شهر انجام می‌شود.

وی افزود: اکنون اجرای آسفالت برخی نقاط همچون معابر ملکش در اطراف شهر بجنورد پایان یافته است در این نقاط شاهد پایان معابر خاکی هستیم.

پارساپور در باره تأمین قیر رایگان برای سرعت دادن به پروژه‌های عمرانی شهر بجنورد گفت: پارسال تأمین ۴۷۰ تن قیر رایگان برای مرکز استان در نظر گرفته شد اما از این میزان کمتر از ۳۰۰ تن به دست رسید.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: امسال هم بیش از ۱۱ هزار تن قیر رایگان درخواست شده است که البته هنوز محقق نشده است. وی گفت: اکنون اجرای آسفالت معابر بجنورد در قالب ۲۵۰ میلیارد ریال قرارداد توسط پیمانکار در دست اجرا است.

وی درباره انجام لکه گیری های آسفالت معابر شهر بجنورد گفت: آسفالت قریب به اتفاق معابر شهر مستهلک و پیر شده و نیاز به ترمیم و یا روکش دارد اما اعتبار برای انجام این اقدام محدود است.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهردار بجنورد افزود: اکنون لکه گیری آسفالت معابر در نقاط مختلف استان در حال انجام است و در این زمینه، روزانه ۱۰ اکیپ مشغول به کار هستند.

یک میلیون متر مربع از معابر شهر بجنورد نیازمند روکش آسفالت

شهردار بجنورد پیش از این گفته بود معابر این شهر به مساحت یک میلیون متر مربع نیاز به روکش آسفالت دارد و بارندگی‌های بهار سبب تخریب بافت آسفالت در بسیاری از معابر شده است.

روح الله براتیان افزود: شهرداری به دلیل محدودیت منابع درآمدی برای بهسازی این حجم از معابر نیازمند تخصیص اعتبارات دولتی است.

وی افزود: در مجموع برای بهسازی کامل معابر ۴۵ هزار تن قیر نیاز داریم که باید تلاش کنیم آن را از اعتبارات دولتی تأمین کنیم.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۷۱۸۵/‌‬ ۶۰۴۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha