۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85584014
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منابع آبی همدان مستعد پیشرفت ورزش المپیکی قایقرانی است

همدان- ایرنا- رئیس هیات قایقرانی همدان گفت: منابع آبی این استان مستعد توسعه و پیشرفت ورزش المپیکی قایقرانی است که در این زمینه مسوولان باید حمایت و همراهی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مهران حاجیان روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سدها و تاسیسات آبی همدان مناسب فعالیت در ورزش قایقرانی است و انتظار داریم مسوولان ما را در این بخش حمایت کنند.

وی بیان کرد: هم اکنون سد اکباتان، آبشینه و کلان ملایر برای توسعه این ورزش مهیا است و می‌طلبد مسوولان و نمایندگان مجلس مسیر را برای فعالیت قایقرانی به لحاظ قانونی هموار سازند.

رئیس هیات قایقرانی همدان خاطرنشان کرد: احمد دنیا مالی وزیر جدید ورزش و جوانان کشور نیز از جنس قایقرانی است و انتظار داریم وزارت ورزش به این موضوع ورود کند.

وی با اشاره به اینکه قایقرانی از رشته‌های المپیکی همدان به شمار می‌رود، بیان کرد: کمک به این رشته می‌تواند بار دیگر این استان را در المپیک صاحب نماینده کند.

حاجیان ادامه داد: سدهای کلان و بزرگ استان به دلیل طول مسیر بهترین شرایط را برای پیشرفت قایقرانان ما دارد و امیدوارم بتوانیم شرایط را برای آن‌ها فراهم کنیم.

وی ادامه داد: قایقرانی این استان در سال‌های گذشته همواره و به واسطه حضور استعدادها صاحب مدال‌های رنگارنگ ملی و بین‌المللی شده است.

رییس هیات قایقرانی همدان خاطرنشان کرد: حضور در المپیک آینده را در رشته قایقرانی هدفگذاری کرده‌ایم و از تمامی ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

استان همدان یکی از قطب‌های اصلی قایقرانی کشور است و اکنون ۱۲۰ قایقران به صورت حرفه‌ای در این ورزش فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha