۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85527871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکز استعدادیابی قایقرانی همدان راه اندازی شد

۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۶
کد خبر: 85527871
مرکز استعدادیابی قایقرانی همدان راه اندازی شد

همدان- ایرنا- نخستین مرکز استعدادیابی و پایگاه قهرمانی قایقرانی همدان طی مراسمی با حضور مسوولان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس هیات قایقرانی همدان روز چهارشنبه در این مراسم اظهار کرد: همدان مهد استعدادهای درخشان قایقرانی است و قهرمانان ملی و بین المللی ما نشان از استعداد بالقوه در این رشته ورزشی دارد.

مهران حاجیان افزود: مرکز استعدادیابی و پایگاه قهرمانی قایقرانی با حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان تجهیز و افتتاح شده و درصدد هستیم این مرکز را به پایگاه قهرمانی برای ورزشکاران قایقرانی تبدیل کنیم.

وی اضافه کرد: گسترش این رشته در شهرستان های استان را هدفگذاری کرده ایم و با تلاش های صورت گرفته اکثر شهرستان ها فعال هستند و ظرفیت های خوبی در شهرستان ها برای گسترش رشته قایقرانی وجود دارد.

حاجیان خاطرنشان کرد: یکی از این ظرفیت های مطلوب در قایقرانی این استان سد کلان ملایر است که می تواند پایلوت خوبی برای ورزش قایقرانی و در سطح میزبانی اردو های تیم ملی باشد.

مهدی مرادی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان همدان نیز در این مراسم گفت: افتتاح و تجهیز مرکز استعدادیابی یک گام اساسی در پرورش نخبگان و استعدادهای درخشان است که می‌تواند به ورزشکاران و هیات‌های ورزشی کمک کند تا طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته و برنامه محوری را در رأس کارهای خودشان قرار دهند.

به گزارش ایرنا در حاشیه این مراسم از کیمیا زارعی قایقران ملی پوش و مدال آور استان تجلیل شد.

استان همدان ۲۰۰ قایقران فعال در رده های سنی مختلف دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha