ستاد اجرایی خدمات سفر سمنان در حالت آماده‌باش قرار دارد

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران در روزهای پایانی عزاداری ماه صفر در استان با جدیت ادامه داشته و اعضای ستاد خدمات سفر در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدرضا هاشمی عصر شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان با تاکید بر اینکه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در این استان تا پایان تعطیلات پایانی ماه صفر در حالت آماده‌باش قرار دارند، بیان کرد: روشنایی، نظافت و ساماندهی وضعیت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی در بوستان ها، جایگاه های عرضه سوخت و مجتمع های خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان از مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ارایه خدمات صنوف مختلف به صورت کشیک از سوی اتاق اصناف پیگیری شود، افزود: داروخانه‌های کشیک، نانوایی‌های کشیک، همراه سراهای بیمارستان‌ها و محل‌های اسکان برای مسافران و زائران آماده سازی و اطلاع رسانی جامع در ورودی شهرها انجام شود.

استاندار سمنان تاکید کرد: در ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر، نظارت بر اصناف، بازار، مجتمع‌های خدماتی رفاهی، جایگاه‌های عرضه سوخت و سایر موارد به صورت ویژه ادامه داشته و با متخلفین احتمالی برخورد جدی صورت می گیرد.

به گزارش ایرنا، مسیر ریلی و بزرگراهی تهران-مشهد به طول حدود ۶۶٠ کیلومتر از استان سمنان عبور می‌کند و افزایش ماندگاری مسافران با شعار تبدیل «استان سمنان از معبر به مقصد» محور برنامه‌های سال های اخیر بوده که موفق نیز بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha