یک طرح بهداشتی درمانی با حضور استاندار همدان در رزن افتتاح شد

همدان- ایرنا- مرکز خدمات جامع سلامت روستای چایان از توابع شهرستان رزن با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در مراسمی به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار همدان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با بهره برداری از این طرح ۲هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات درمانی و بهداشتی آن بهره مند می شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان روز یکشنبه در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت روستای چایان از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و این طرح در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

فاطمه ترکمان اسدی افزود: برای بهره برداری از این طرح از اعتبارات ملی و استانی استفاده شد که ۱۲۰ میلیارد ریال برای ساخت این طرح در زمینی به وسعت ۶۰۰ متر مربع و هشت میلیارد ریال نیز برای تجهیز آن هزینه شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستای چایان دارای بخش هایی نظیر پرستاری، مامایی، پزشکی و بهداشتی است و اهالی پنج روستا از خدمات آن بهره مند می شوند.

ترکمان اسدی یادآوری کرد: هفته دولت امسال در استان همدان ۱۰ خانه بهداشت، سه مرکز جامع سلامت همزمان با هفته دولت بهره برداری و عملیات اجرای یک طرح بهداشتی نیز آغاز شد.

شهرستان رزن به مرکزیت شهری به همین نام در شمال شرق استان همدان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، هزار و ۹۲ طرح مختلف عمرانی، اقتصادی و بهداشتی و درمانی در هفته دولت امسال در استان همدان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha