۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85584814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت پایگاه انتخاب رشته کنکور در مهاباد آغاز شد

۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۱
کد خبر: 85584814
فعالیت پایگاه انتخاب رشته کنکور در مهاباد آغاز شد

مهاباد- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: فعالیت پایگاه انتخاب رشته کنکور با هدف انتخاب رشته آگاهانه داوطلبان در این شهرستان آغاز شد.

اسعد رسولی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پایگاه در مرکز مشاوره واقع در روبروی طلایی با حضور پنج مشاور مجرب، متخصص و با تجربه راه‌اندازی شده و در ۲ نوبت صبح و عصر فعال است.

وی اضافه کرد: نوبت صبح از ساعت هشت تا ۱۳ ویژه داوطلبان پسر و نوبت عصر از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰ ویژه داوطلبان دختر خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد هزینه مشاور براساس قیمت مصوب شده شورای آموزش و پرورش شهرستان است، گفت: هدف از ایجاد این پایگاه مشاوره جلوگیری از فریب کاری برخی افراد و مراکز غیرعلمی است.

رسولی با بیان اینکه مشاوران آموزش و پرورش بهتر می‌توانند در تعیین اولویت‌های رشته شهرها به داوطلبان کنکور کمک کنند، اظهار کرد: والدین از ارجاع دانش آموزان به مراکز غیرتخصصی که هزینه زیادی را نیز دریافت می کنند، خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه نقش موثری در پاسخ‌دهی به دغدغه‌های خانواده‌ها نسبت به این امر مهم و سرنوشت ساز دارد، یادآور شد: در این پایگاه اطلاعات کامل به داوطلبان ارایه می‌شود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته باید به تمامی جزئیات انتخاب رشته توجه کرده و با صبر و حوصله انتخاب رشته‌ای آگاهانه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، در کنکور امسال حدود ۱۵ نفر در مهاباد رتبه سه رقمی را کسب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha