۷۷ طرح در شهرستان فلارد بهره‌برداری و اجرایی شد

شهرکرد – ایرنا - ۷۷ طرح عمرانی و اقتصادی با ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار روز یکشنبه یازدهم شهریورماه در شهرستان فلارد چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری و اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: رسیدگی، توسعه و آبادانی مناطق محروم با رعایت عدالت در توزیع اعتبارات از اولویت‌های استان است.

غلامعلی حیدری افزود: ارتقای بخش فلارد به شهرستان، استقرار دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان، اجرای جاده خانمیرزا به فلارد از محل ماده ۲۳، پیگیری نهضت ملی مسکن، راه اندازی شبکه بهداشت و درمان، بهره‌برداری از ۱۵ هکتار گلخانه در فلارد از جمله گام‌های برداشته شده در این شهرستان طی سه سال گذشته است.

وی اجرای پمپاژ آب گرداب سفلی، بهره‌بردای از سه واحد تولیدی شهرک صنعتی، آب‌رسانی به شهرک صنعتی، احداث سه مدرسه، چمن مصنوعی، سالن ورزش در مالخلیفه، گازرسانی به تعدادی از روستاها، برق رسانی به گلزار شهدا و اجرای شبکه اینترنت و مخابرات را از دیگر طرح‌های اجرا شده در شهرستان فلارد عنوان کرد.

۷۷ طرح در شهرستان فلارد بهره‌برداری و اجرایی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به طرح‌های اجرایی شده در این شهرستان گفت:از این شمار ۳۵ طرح افتتاح و ۴۲ طرح نیز اجرایی می‌شود.

علی حیدری روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان فلارد افزود: این طرح‌ها در بخش آب‌رسانی، کشاورزی و توسعه گلخانه‌ای، درمانی، آموزشی، جاده‌سازی و آسفالت معابر است.

حیدری افزود: افتتاح طرح آب‌رسانی روستاهای دالورا با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و هدف آبرسانی به ۷۰۰ نفر از ساکنان این روستا از جمله طرح‌های افتتاحی فلارد است.

به گزارش ایرنا، فرمانداری شهرستان فلارد با ۳۳ هزار نفر جمعیت ۲۲ دی‌ماه سال گذشته افتتاح شد و مال‌خلیفه مرکز شهرستان فلارد در ۱۷۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha