۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲
کد خبر: 85584885
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عاملان تیراندازی در محله فلاح بازداشت شدند

۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲
کد خبر: 85584885
عاملان تیراندازی در محله فلاح بازداشت شدند
تزیینی است

تهران بزرگ - ایرنا - معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به یکی از ماموران بسیج در محله فلاح خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سعید راستی روز یکشنبه در این باره گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت یکی از ماموران بسیج در محدوده محله فلاح بلافاصله ماموران انتظامی معاونت عملیات پلیس تهران راهی محل حادثه شدند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت پس از شنیدن دستور ایست ماموران بسیج اقدام به تیراندازی کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد جراحت بدنی یکی از ماموران حاضر در محل شده و موتورسواران به سرعت از محل متواری شده است.

سرهنگ راستی تاکید کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهمان متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش های صورت گرفته مخفیگاه متهمان در همان محله فلاح شناسایی و در عملیات پلیسی هر ۲ متهم دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه عاملان تیراندازی به جرم ارتکابی اعتراف کردند، بیان کرد: از مخفیگاه متهمان سلاح گرم استفاده شده کشف و به همراه متهمان به مقر پلیس انتقال یافت.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

دستگیری ۴ سارق در نمایشگاه بین‌المللی

همچنین سرهنگ بهزاد نوری فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری فاتب از دستگیری چهار سارق در نمایشکاه بین المللی خبر داد و گفت: با تلاش و هوشیاری عوامل انتظامی نمایشگاه بین المللی سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: پیرو مراجعه چند نفر از شهروندان و گزارش وقوع سرقت به شیوه های متفاوت، عوامل انتظامی مستقر در نمایشگاه بین المللی تهران اقدام به شناسایی سارقان کردند.

سرهنگ نوری افزود: سارقان با استفاده از شلوغی نمایشگاه، یک دستگاه موتور سیکلت، لوازم تخصصی غرفه ها، شمش برنج و چند دستگاه تلفن همراه سرقت نمودند و ماموران با بررسی دوربین های مداربسته و استفاده از شیوه های نوین پلیسی، هر چهار سارق را شناسایی کرده و دستگیری آن ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گفته سرهنگ نوری، ماموران انتظامی نمایشگاه با بدست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و محل های احتمالی تردد سارق را تحت نظر قرار دادند که متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به چند فقره سرقت از داخل نمایشگاه اعتراف کردند و مال باختگان پرونده نیز شناسایی شدند؛ متهمان پس از ارجاع به دادسرا و معرفی به مقامات قضایی، روانه زندان شدند.

سرهنگ نوری عنوان کرد: شهروندان با رعایت توصیه‌های پلیسی در محل های عمومی و پرتردد مراقب وسایل و اشیاء قیمتی خود باشند و از رها کردن آن در هر مکانی خودداری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha