واکنش رییس پلیس پایتخت به فیلم سرقت موبایل در استادمعین

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس پایتخت در واکنش به وایرال شدن کلیپ‌های سرقت موبایل در شبکه‌های مجازی، گفت: شیوه و شگرد سرقت موبایل همین است که می‌بینید سارقان ۲ گروه هستند که اقدامات شناساییِ آنها انجام شده و انتشار این فیلم‌ها کار ما را سخت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عباسعلی محمدیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مردم باید احساس امنیت کنند و این خواسته فرماندهی فراجا است؛ آمار سرقت‌ از ابتدای سال نسبت به مدت مشابه ۱۸ درصد کاهشی شده است.

رییس پلیس تهران بزرگ افزود: تماس‌ها به پلیس ۱۱۰ حدود ۵ درصد افزایش داشته اما تماس‌های مربوط به سرقت ۱۲ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به ۱۲ درصد کاهش سرقت موتورسیکلت و ۹ درصد کاهش سرقت خودرو درباره افزایش بازگشت اموال سرقتی هم گفت: این حجم از بازگشت اموال توسط پلیس بی‌سابقه است، برخی اموال را ما از مرز باز گردانده‌ایم.

سردار محمدیان درباره تشکیل فرماندهی انتظامی شمیرانات هم یادآور شد: این باید در تقسیم کشوری دیده شود.

وی با یادآوری بازدید شهیدجمهور از هرندی و شوش افزود: با مساعدت این شهید والامقام، ۵۰ درصد کلانتری‌ها در حال ساخت و دریافت پنج تا ۶ زمین دیگر برای ساخت کلانتری در تهران در حال پیگیری است.

اتباع غیرمجاز از کشور خارج شوند

سردار محمدیان با اشاره به مجازات قانونی تولید، خرید و فروش و حمل سلاح غیرمتعارف به صورت قانونی مجازات، گفت: اتباع غیرمجاز جمع آوری می‌شوند و به کارگیری این افراد هم تخلف است و توسط اداره کار و امور اجتماعی پیگیری می‌شود.

رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: اتباع بیگانه‌ای که در داخل کشور و به ویژه تهران هستند باید مجوز داشته باشند در غیر این صورت باید از کشور خارج شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha