تنوع‌بخشی به جامعه دانشجویان خارجی، دیپلماسی علمی را ارتقا می‌بخشد

تهران- ایرنا- رایزن علمی و پژوهشی جمهوری اسلامی ایران در جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه گفت: تنوع‌بخشی به جامعه دانشجویان خارجی سبب رشد و ارتقای فعالیت‌های بین‌المللی و دیپلماسی علمی و فناوری ایران خواهد شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان امور دانشجویان، محسن صراف در جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه گفت: اولین نمایشگاه جاذبه‌های تحصیلی نظام آموزش عالی کشور ایران در منطقه جنوب شرق آسیا در شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی در حال برگزاری است.

وی افزود: ۱۲ دانشگاه جامع کشور در این نمایشگاه به نمایندگی از جامعه علمی کشور ایران حضور دارند و دستاوردهای علمی، آموزشی، تحصیلی ، تکمیلی و عالی جمهوری اسلامی را به این نمایشگاه عرضه می کنند.

تنوع‌بخشی به جامعه دانشجویان خارجی، دیپلماسی علمی را ارتقا می‌بخشد



دکتر صراف افزود: نمایشگاه پرشوری در حال برگزاری است و امیدوار هستیم این معرفی مقدمه ای برای حضور دانشجویان منطقه جنوب شرق آسیا به خصوص اندونزی در کشور ایران باشد.

رایزن علمی و پژوهشی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این نمایشگاه کمک می‌کند تا سرمایه اجتماعی دانشجویان بین الملل ما توسعه یابد؛ زیرا تنوع بخشی به دانشجویان بین‌الملل سبب رشد و ارتقای فعالیت‌های بین‌المللی و دیپلماسی علمی و فناوری کشور ایران خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha