۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85584933
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: نظارت بر بازار سیمان خراسان‌شمالی تداوم دارد

بجنورد- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی گفت: وضعیت تامین سیمان در استان گرچه بهبود یافته است اما نظارت ها بر بازار این محصول همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، ناصر فخرموحدی روز یکشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار خراسان‌شمالی اظهار کرد: با نظارت و بازرسی ها در روزهای اخیر التهاب و نوسان بازار سیمان در سطح استان فروکش کرده است.

وی افزود: مشکلاتی در تامین سیمان در بازار استان وجود داشت که با تمهیدات کارگروه تنظیم بازار، بازرسی های موثر و همکاری کارخانه سیمان و اتحادیه مصالح فروشان استان این مشکل رفع شده است.

فخرموحدی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تن سیمان روزانه در سطح بازار استان توزیع می شود.

وی با اشاره به ادامه نظارت ها با ۲۰ تیم ویژه گشت بازرسی از مراکز توزیع عمده سیمان، گفت: کنترل روزانه سامانه جامع تجارت با هدف بررسی میزان موجودی کالایی و نحوه خرید و فروش کالا، نظارت بر سایر بخش ها از جمله نظارت و کنترل بر قیمت لاستیک و روغن موتور ادامه خواهد داشت.

معاون استاندار: نظارت بر بازار سیمان خراسان‌شمالی تداوم دارد

کنترل قیمت تخم مرغ در بازار و طرح موضوع پیگیری اتحادیه صنف مرغ فروشان در خصوص نحوه محاسبه مالیات کالای مرغ توزیعی تنظیم بازاری و طرح موضوع مالیات خرید حمایتی مرغ گوشتی توسط زنجیره مربوطه از دیگر موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود.

به گزارش ایرنا، کارخانه سیمان بجنورد از مهمترین مراکز تولید سیمان در کشور است که با ظرفیت اسمی تولید سالانه یک میلیون و ۷۹۲ هزار تن و۱۲ نوع محصول مختلف از جمله انواع سیمان و پوزولان طبیعی علاوه بر پاسخگویی به نیاز صنعت ساختمان کشور قادر به صادرات محصول به کشورهای منطقه است.

کارخانه سیمان بجنورد با بیش از دو دهه فعالیت در عرصه صنعت سیمان، یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سیمان فارس و خوزستان و از شرکت های تابعه غیر مستقیم شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین است که در راستای اهداف اقتصادی، ‌اجتماعی و تحقق برنامه های دولت، با اخذ مجوزهای لازم، احداث خط یک با ظرفیت اسمی ۲ هزار تن در روز را با عملیات اجرایی پروژه در سال ۷۲ آغاز و در فروردین سال ۷۸ به بهره برداری رسانده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha