۲ هزارو ۳۰۰ فعالیت اجرایی در قالب مسئولیت های اجتماعی در گچساران انجام شد

گچساران- ایرنا- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران  گفت: بیش از ۲ هزارو ۳۰۰ فعالیت در قالب مسئولیت های اجتماعی در گسترده جغرافیایی چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و فارس از سوی این شرکت انجام شد.

غلامرضا کمالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دسترسی به باغات، ساخت پل، رنگ‌آمیزی مدارس، بهسازی محیط‌ های روستایی بازگشایی جاده عشایری، بازگشایی و لایروبی کانال شهری از مهمترین این فعالت هاست.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال برای این میزان فعالیت های اجرایی در قالب مسئولیت های اجتماعی در ۲ سال اخیر تاکنون هزینه شده است.

کمالی افزود: ایزوگام گلزار شهدای گچساران، کمک به مصلی، سیستم تهویه و تعمیر کولرهای گلزار شهدا از اقدامات شاخصی است که در حوزه مسئولیت های اجتماعی از سوی این شرکت انجام شد.

وی تصریح کرد: بیش از یکهزار بسته معیشتی و یکهزار بسته نوشت افزار و تعدادی وسایل ورزشی از قبیل توپ و تور در یکسال گذشته تاکنون از سوی این شرکت را در اختیار مدارس و مناطق محروم قرار گرفت.

کمالی اظهار کرد: کمک به مهار بیش از ۲۰۰ فقره آتش سوی از دیگر اقدامات این شرکت در این مدت بوده است.

۲ هزارو ۳۰۰ فعالیت اجرایی در قالب مسئولیت های اجتماعی در گچساران انجام شد

وی گفت: برای نخستین بار در یک اقدام جهادی تعدادی دمنده ، کفش ایمنی، کوله پشتی به ارزش ۹۰۰میلیون ریال از سوی این شرکت خریداری و در اختیار اداره منابع طبیعی شهرستان گچساران قرار گرفت.

کمالی ابراز کرد: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۸۳۸ درخواست در قالب ۱۲ هزار و ۸۹۹ قلم کالا و تجهیزات مورد نیاز از تولیدکنندگان داخلی خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: متخصصان این شرکت در سالجاری همچنین با وسایل مازاد شرکت در یک کار جهادی ۲ باب سالن هر کدام به مساحت یکهزار متر مربع با هزینه ۴۰ میلیارد ریال احداث کردند.

وی گفت: توسعه رینگ آب آتش‌ نشانی، آسفالت معابر انبار دشت گز تعمیر و بهسازی فضای مسقف برای نگهداری کالاها و تجهیزات ثابت و اصلاح و تکمیل سیستم روشنایی انبار دشت گز از دیگر اقدامات این شرکت در این مدت است.

کمالی با بیان اینکه ۶۵۰ هزار بشکه نفت روزانه در گچساران تولید می شود افزود: ۱۷ درصد نفت کشور و ۲۲ درصد نفت مناطق جنوب در گچساران تولید می شود .

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دارای ۲۳ میادین بزرگ نفتی است که از این تعداد ۱۶ میادین فعال است.

بیش از ۸۵۳ حلقه چاه نفت در گچساران وجود دارد و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران توان تولید روزانه یک میلیون و ۲۰۰ میلیون مترمکعب گاز را در کشور دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha