۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 5678
کد خبر: 85585101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر مسابقات کاپ آزاد پرس سینه کشور معرفی شدند

قزوین - ایرنا - رییس انجمن پاورلیفتینگ استان قزوین گفت: کاپ آزاد پرس سینه کشور با حضور ۲۴ تیم از ۱۱ استان به میزبانی قزوین برگزار شد.

جواد باباحبیب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: کاپ آزاد پرس سینه کشور همزمان با روز قزوین و با حضور ۲۰۵ ورزشکار از سراسر کشور به میزبانی قزوین و در ورزشگاه شهید رجایی برگزار شد.

وی افزود: کاپ آزاد پاورلیفتینگ در حالی به میزبانی قزوین برگزار شد که این رویداد تاکنون بزرگترین مسابقات پاورلیفتینگ استان و پرجوایزترین مسابقات پرس سینه سال کشور بوده است.

مسوول برگزارکننده کاپ آزاد پرس سینه استان قزوین ادامه داد: این رویداد در پنج رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، مستر۱ و مستر۲ برگزار شد و به قهرمان قهرمانان هر رده جمعا ۲۰۰ میلیون ریال به همراه جوایز غیر نقدی اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: در رده نوجوانان این دوره از مسابقات ابوالفضل سوسن به عنوان قهرمان قهرمانان معرفی و باشگاه های شهید واحدی استان البرز، برومند رشت و نامجو تاکستان نیز عنوان های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده جوانان نیز سید احمد میر حسینی به عنوان قهرمان قهرمانان برگزیده شد و تیم های باشگاهی شهید واحدی البرز، برومند رشت و پاس همدان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

بابا حبیب ادامه داد: همچنین در رده بزرگسالان باشگاه های ملوان جوان انزلی، شهید واحدی البرز و آکادمی علی خوی به مقام سوم دست پیدا کردند و مقام قهرمان قهرمانان این وزن نیز به مرتضی کریم خانی رسید.

در بخش مستر۱ به ترتیب باشگاه های شهید واحدی البرز، پوریای ولی و باشگاه ذوالفقار میانه به ترتیب جایگاه اول تا سوم را کسب کردند و قهرمان قهرمانان این بخش هم به مختار بدیه رسید.

رییس انجمن پاورلیفتینگ استان قزوین خاطرنشان کرد: در آخرین بخش و در مستر ۲ نیز علی گودرزی به عنوان قهرمان قهرمانان انتخاب و باشگاه های شهید واحدی البرز،پوریای ولی و فرجی محمود آباد مقام اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است انجمن پاورلیفینگ زیر نظر هیات ورزشی بدنسازی و پرورش اندام فعالیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha