۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸
کد خبر: 85588986
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری جشنواره استعدادیابی بدمینتون در مدارس قزوین

قزوین - ایرنا - رییس هیات بدمینتون قزوین از برگزاری جشنواره استعدادیابی دانش آموزی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس استان خبر داد.

ناصر یعقوبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور گسترش ورزش بدمینتون در بین نوجوانان و جوانان استان قزوین جشنواره بدیمنتون در مدارس استان قزوین اجرایی می شود.

وی اضافه کرد: جشنواره بدمینتون در راستای استعدادیابی در همه رده های سنی دختران و پسران برگزار می شود که در راستای آن مسابقات متنوعی و هیجان انگیری را به کمک آموزش و پرورش در مدارس قزوین برگزار خواهیم کرد.

یعقوبی بیان : برگزاری جشنواره مسابقات بدمینتون پارکی از دیگر برنامه های خوب و انگیزشی هیات است که براساس آن مقرر شده تا یک دوره مسابقات بدمینتون در تمام پارک ها و فضاهای سبز قزوین برگزار شود.

به گفته این مسوول، این مسابقات به صورت همگانی و عمومی بوده و با شرکت افراد غیرحرفه ای اجرا می شود تا علاوه بر پرکردن اوقات فراغت شهروندان به ترویج رشته بدمینتون در بین شهروندان کمک کند.

رییس هیات بدمینتون قزوین، گسترش و ترویج ورزش بدمینتون در قزوین را یکی از مهترین برنامه های هیات بدمینتون معرفی کرد و ادامه داد: ترویج و رشد ورزش بدمینتون کمک می کند تا این رشته علاقه مندان بسیاری در استان قزوین پیدا کرده و منجربه استعدایابی و کشف استعدادهای بالقوه در این رشته شود.

یعقوبی تاکید کرد: خیلی مهم و حایز اهمیت است که نوجوانان و جوانان از سنین پایه با ورزش بدمینتون آشنا شوند و استعدادهای خود در این رشته ورزشی را شناسایی کنند.

رییس هیات بدمینتون قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات بدمینتون بین استان های همجوار نیز از برنامه هایی است که برای ورزشکاران حرفه ای این رشته در نظر گرفته شده و در ۶ ماه دوم سال جاری انجام صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق توافقی که با استان های کرج، زنجان و چند استان همجوار دیگر انجام گرفت، این مسابقات در قالب دیدارهای رفت و برگشت و به صورت چندجانبه برگزار می شود و این در حالی است که در ۶ ماه نخست سال جاری نیز در تمام اعزام ها و مسابقات رنکینگ و آزاد و در همه رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مقام های ارزشمندی نیز دست پیدا کردیم.

یعقوبی یادآور شد: مقام سوم فاطمه عبداللهی در مسابقات رنکینگ کشوری نوجوانان دختران زیر ۱۳ سال که با حضور ۱۳۲ بازیکن از ۲۳ استان مرداد ماه امسال در کرمانشاه برگزار شد و رتبه سوم تیم آکادمی روشن در مسابقات دسته ۲ کشور که با شرکت ۲۰ تیم برگزار شد، از جمله این مقام‌های ارزشمند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha