۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85585110
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به اصحاب فرهنگ و هنر همدان

همدان-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از پرداخت ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به اصحاب فرهنگ و هنر استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود ویژه روز یکشنبه در بازدید از چاپخانه های همدان به مناسبت روز صنعت چاپ ضمن تبریک این روز به فعالان این عرصه اظهار کرد: سال گذشته اتفاق خوبی افتاد و در حوزه تسهیلات خرد ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره ۱۶ و ۴۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات مشاغل خانگی تسهیلات پرداخت شد و امسال نیز تلاش می‌کنیم مبالغ خوبی به استان تخصیص یابد.

پیگیری پرداخت تسهیلات به چاپخانه‌داران

وی ادامه داد: سال گذشته با اعطای تسهیلات حمایت‌هایی از واحدهای صنعت چاپ استان صورت گرفت و امسال نیز پیگیری اختصاص تسهیلات در دستور کار قرار دارد تا به واحدهایی این تسهیلات اشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: هدف ما از این بازدید قدردانی و شنیدن صحبت‌های فعالان عرصه صنعت چاپ و پیگیری و حل مشکلات آنها بوده است.

ویژه با اشاره به اینکه چاپخانه‌داران در خط مقدم فعالیت‌های فرهنگی هستند و خیلی از موضوعات فرهنگی مرهون زحمات این قشر است افزود: کار چاپ زحمات زیادی دارد و ما نیز واقف به همه آنها و قدردان تلاش‌های زحمتکشان این عرصه هستیم.

رییس اتحادیه چاپخانه‌داران همدان نیز با تبریک این روز اظهار کرد: خوشبختانه طی سال های اخیر در حوزه کاغذ و صنعت چاپ اتفاقات خوبی در کشور و استان افتاده است.

پرداخت ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به اصحاب فرهنگ و هنر همدان

امین خضریان با اشاره به موفقیت کشور در تولید قطعات دستگاه چاپ و رسیدن به خود کفایی در خصوص برخی تجهیزات گفت: نیاز است تولید قطعات از لحاظ کیفیت نیز ارتقا یابد.

وی با اشاره به درخواست اعطای تسهیلات از سوی فعالان عرصه چاپ در همدان عنوان کرد: سال گذشته توانستیم تسهیلات حمایتی را به واحدهایی اعطا کنیم و نیاز است امسال نیز برخی از واحدها در این حوزه حمایت شوند و ما نیز پیگیری خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha