۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۰
کد خبر: 85585136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعال سیاسی: آشتی ملی،کارآمدترین مسیر برای توسعه کشور است 

شیراز - ایرنا - فعال سیاسی در استان فارس معتقد است ترکیب کابینه نشان می‌دهد که دکتر مسعود پزشکیان برای دعوا نیامده او فرصت می خواهد تا نشان دهد مسیر آشتی ملی کارآمدترین و بهترین مسیر برای توسعه کشور است، بنابراین انتظار می‌رود همه برای موفقیت ایشان به کابینه وفاق ملی کمک کنیم.

عبدالرضا قاسمپور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رئیس جمهور همان گونه که در ایام انتخابات و هم در روزهای اخیر تاکید داشتند به وعده ها و پیمان خود با مردم بزرگوار ایران پایبند هستند و در اولین گام با معرفی کابینه وفاق ملی و استفاده از افراد متخصص متعهد و دلسوز از همه گرایشات وفادار به کشور، ملت و نظام نشان دادند که رفع مشکلات معضلات و گرفتاری‌های ملت ایران در فضایی توأم با رفاقت و همدلی اولویت اول ایشان است.

وی ادامه داد: دکتر پزشکیان همواره بر تقویت، همدلی و انسجام و امید به آینده کشور تأکید دارند و به کارگیری نیروهای کارآمد توانمند، متخصص، خبره و آزاده را برای برون رفت از مشکلات فعلی و حرکت در مسیر رشد و توسعه و رفاه ضروری می داند.

معاون پیشین استاندار فارس با تاکید بر اینکه با قضاوت‌های عجولانه ناامیدی را در جامعه حاکم نکنیم ، افزود: انتظار می‌رود همگان دکتر پزشکیان را در امر مهم ریاست جمهوری و تحقق وعده‌ها و برنامه های خود و بر حل مشکلات و مطالبات مردم حمایت کنند.

وی با اشاره به فرصت حضور ریاست جمهوری دکتر پزشکیان و کابینه وفاق ملی و نگاه عدالت محور ایشان برای توسعه و پیشرفت استان افزود: فارس در حوزه‌های مختلف گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن، استان پرظرفیتی است و باید با انتصاب نیروهای شایسته، خوش فکر و توانمند و با وحدت، همدلی و آرامش، این استان را که لازمه توسعه آن بهره گیری از ظرفیت جوانان است به جایگاه واقعی خویش در کشور و دنیا رساند.

قاسمپور با بیان اینکه بانک اطلاعاتی شایستگان معتقد به دکترین رئیس جمهور در دست تهیه است و به مسئولین ذی ربط کشوری و استانی معرفی می شوند، ادامه داد: به هیچ وجه به دنبال سهم خواهی نبوده و نیستیم و صرفاً پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات اقتصادی و تحقق خواسته های جوانان مهم است که این مهم را به جد در دستور کار داریم.

وی با یادآوری اجرای اصل هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر نظارت عمومی بر عملکرد دولت، افزود: به دستور و تأکید ریاست محترم جمهور به ستادهای انتخاباتی مردمی، این اصل در دستور کار استان است و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.

او ضمن قدردانی از حضور و مشارکت مردم عزیز ایران و علی الخصوص استان فارس و همچنین تلاش ها و زحمات همه فعالین ستادی دکتر پزشکیان در همه نقاط استان گفت: با توجه به جدیت دولت چهاردهم و به ویژه شخص ریاست‌جمهور بر خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و برنامه ریزی و تلاش این دولت برای کاهش مشکلات و پیگیری مطالبات هم وطنان لازم است تا همه مردم و به ویژه دوستانی که با همه موانع، محدودیت‌ها، مشکلات و مخاطرات، دکتر پزشکیان را در ایام انتخابات حمایت کردند با حفظ و تقویت امیدهای ایجاد شده ضمن بیان صادقانه مطالبات قانونی و حتی انتقادات سازنده، حمایت‌های خود را از دولت چهاردهم ادامه دهند زیرا معتقدیم هیچ دولتی بدون حمایت و یاری مردم توفیق چندانی به دست نخواهد آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha