همدلی قوای مجریه و مقننه با رأی قاطع به کابینه دکتر پزشکیان کامل می‌شود

گرگان- ایرنا- رییس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در گلستان با قدردانی از مجمع نمایندگان استان در حمایت قاطع از وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: همدلی و وفاق به وجود آمده بین دو قوه مجریه و مقننه با رأی قاطع به کابینه دکتر پزشکیان کامل می‌شود.

محمدمهدی اسلامی روز سه‌شنبه در گفتگو با ایرنا، حمایت نمایندگان مجلس گلستان از کابینه پیشنهادی را نشانه ولایت‌مداری و درک صحیح آنان از شرایط کشور خواند و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که «موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید، موفقیت همه ما است» که باید از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اطاعت کرده و با تمام توان برای پیروزی دولت تلاش کنیم.

رییس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در گلستان افزود: دکتر پزشکیان در عمل به وعده‌های انتخاباتی خود، «دولت وفاق ملی» را اجرایی کرد که امیدواریم با تشکیل این دولت مشکلات مردم و کشور با همدلی همه جریانات وفادار به انقلاب برطرف ‌شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: دولت چهاردهم آغاز عصر جدیدی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که مبنای آن وحدت و یگانگی در اداره کشور با تکیه بر رای مردم و اجرایی شدن مطالبات ملت از رییس جمهور است.

وی گفت: دکتر پزشکیان با تأسی از آموزه‌های دین مبین اسلام و نهج‌البلاغه با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های کشور در مسیر عدالت و انصاف و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، رفع تحریم‌ها، تعامل با دنیا، حفظ کرامت انسان‌ها و آزادی اطلاعات و رسانه‌ها و نابرابری‌های جنسیتی و قومیتی گام برخواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha