۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85585256
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ امام‌زاده گیلان در سالروز رحلت رسول اکرم (ص) میزبان عزاداران است

رشت - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: ۵۰۰ بقعه متبرکه استان در سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) میزبان سوگواران است.

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برگزاری مراسم عزاداری، مجلس وعظ و سخنرانی، کاروان عزاداری سیار ویژه مناطق روستایی، قرائت زیارت حضرت رسول (ص) از بعید از جمله برنامه‌ها به مناسبت این ایام است.

وی بیان کرد: توزیع غذای نذری از عواید موقوفات و نذورات بقاع متبرکه، برپایی محافل انس با قرآن کریم در ۲۳ بقعه متبرکه از دیگر برنامه‌های دهه آخر صفر در بقاع متبرکه استان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اجرای طرح بصیرت عاشورایی از ابتدای ماه محرم در استان اضافه کرد: پخش صلوات خاصه امام رضا (ع)، مراسم سخنرانی و عزاداری نیز از برنامه‌های سالروز شهادت امام رضا (ع) در بقاع متبرکه مجری طرح بصیرت عاشورایی است.

وی بیان کرد: ویژه برنامه‌های بصیرت عاشورایی با آغاز ماه محرم در ۶۸۳ بقعه متبرکه و امامزادگان گیلان به اجرا درآمد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد و در اجرای این طرح ۵۴۲ مبلغ بومی و غیربومی همکاری دارند.

فردا (دوشنبه) سالروز رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و چهارشنبه هفته جاری سالروز شهادت امام رضا (ع) است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha