نیروهای مسلح در دفاع از ملت و ولایت مقتدرانه ایستاده اند

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: نیروهای مسلح ما برخاسته از مردم و در میدان دفاع از ملت و میهن اسلامی هیچ حد و مرزی را نمی‌شناسند و هر جا که تشخیص دهند باید برای دفاع از حریم ولایت وارد میدان شوند، به درستی عمل می‌کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز دوشنبه در آیین سوگواری هیات‌های عزاداری نیروهای مسلح گیلان به مناسبت سالروز رحلت جانسوز پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) و سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) در رشت اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بسیار مقتدر هستند و باورمندی و اعتقاد به خداوند و مبانی دینی از بارزترین ویژگی‌های آنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم افزود: جوانان ما با شجاعت و فداکاری، فراسوی مرزهای جغرافیایی کشورمان حضور یافتند تا از حریم ولایت دفاع کنند.

وی ادامه داد: دفاع از آرمان‌های والای اسلامی و ملی از دیگر ویژگی‌های نیروهای مسلح انقلاب اسلامی است و در حالی که در تمام جهان نیروهای مسلح برای ارتقاء قدرت می‌جنگند، نیروهای مسلح ما برای دفاع از اعتقادات و آرمان‌ها ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: دفاع از ارزش‌های والای الهی رمز موفقیت نیروهای مسلح انقلاب اسلامی و رمز ماندگاری نظام اسلامی است و همه دستگاه‌ها و مردم موظفند از نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی حمایت کنند زیرا نیروهای مسلح کشوری و لشکری برخاسته از مردم و فرزندان این مرز و بوم هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نیروهای مسلح ما امروز دارای قدرت بازدارندگی بالایی هستند، ادامه داد: در سطح بین المللی هیچ قدرتی را یارای مقابله با نیروی مسلح جمهوری اسلامی نیست.

وی در ادامه گفت: به دلیل قدرت نظامی جمهوری اسلامی، رژیم جعلی اسرائیل از ترس موشک‌های ایرانی هراسان هستند زیرا امروز دنیا فهمیده که قدرت گنبد آهنین آنها برای ما تار عنکبوتی بیش نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به تاثیرپذیری انسان از سبک زندگی پیامبر اسلام و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) سیره ایشان را بهترین الگو برای تربیت انسان در دنیا خواند و خاطرنشان کرد: در فلسفه اسلامی این‌گونه بیان شده است که انسان مسافری است که زمانی کوتاه برای توشه برداری، ساکن این عالم شده است و در این سفر راهنما و هدایتگران پیامبران و ائمه (ع) هستند.

آیت الله فلاحتی، با اشاره به ضرورت توجه به آموزه‌های اسلامی برای تربیت انسان، گفت: انسان در دنیا مسافر است پس باید برای رسیدن به مقصد آخرت خودسازی کند و مکتب اسلام و اهل بیت(ع) بهترین الگو برای این امر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha