۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۳
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85585292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفرهای شهرستانی استاندار کردستان به ایستگاه ۱۵۶ رسید

سنندج- ایرنا- تلاش و کوشش "زارعی کوشا" استاندار کردستان در سفرهای شهرستانی روز یکشنبه به ایستگاه ۱۵۶ در سقز رسید و در این سفر هشت هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال طرح بهره برداری و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا، استانداری است که کوشش کرد با سفرهای شهرستانی از نزدیک در جریان وضعیت نه تنها شهرستان ها، بلکه شهرها و حتی روستاهای استان قرار گیرد.

در سفرهای شهرستانی استاندار، مردم به ویژه روستانشینان با ذوق و شوق به استقبال مسئولان می آیند و خوشحال اند از اینکه فرصتی پیش آمده که از نزدیک با مدیران ارشد استان دیداری دارند و می توانند از مشکلاتشان بگویند.

یکصد و پنجاهمین سفر شهرستانی استاندار کردستان روز یکشنبه به شهرستان سقز انجام شد که در این سفر رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونان هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی استاندار ، مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت گاز و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمع دیگری از مدیران او را همراهی کردند.

انجام ۱۵۶ سفر در سه سال یعنی سالی ۵۲ سفر و با توجه به این کردستان دارای ۱۰ شهرستان ، ۳۰ شهر و بیش از هزار و ۶۰۰ روستا است می توان گفت این مقام ارشد استان بیش از ۲ بار به برخی از شهرهای استان سفر کرده است.

بهره برداری و کلنگ زنی هشت هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال طرح در سقز

در سفر یک روزه سقز، دیدار با مردم بخش های زیویه و امام در روستای قشلاق رضا از برنامه های زارعی کوشا بود.

در این سفر، هتل آپارتمان مروارید در شهر صاحب با سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی، آسفالت طرح هادی روستاها به صورت متمرکز با هزینه ۶۵۰ میلیارد ریال به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دفتر امور روستایی استانداری، بخشداری، دهیاری ها و مشارکت مردم و ۹۰ کیلومتر راه روستایی با هزینه چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

کلنگ زنی ایستگاه سوم سی جی اس گاز با هزینه هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال، بهره برداری از سایت فرآوری و تولید بذر گندم بخش خصوصی با سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد ریال، بهره برداری از سالن کنفرانس شهدای خدمت فرمانداری، بازدید از طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی و برگزاری شورای مسکن و شورای اداری با محور مشکلات شهرستان سقز از دیگر برنامه های این سفر بود.

همچنین در این سفر، تقاطع غیرهمسطح مسیر کنارگذر ابتدای روستای کهریزه حومه با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که در مراسم افتتاح این پروژه مردم روستاهای اطراف خواستار ایجاد زیرگذر یا دوربرگردانی برای تردد نزدیک تر به روستاهایشان شدند.

کلنگ زنی ایستگاه سوم سی جی اس سقز با اعتبار هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت گاز کردستان هم در مراسم کلنگ زنی ایستگاه سوم سی جی اس سقز در اراضی روستای کانی نیاز، اظهار کرد: گازرسانی به شهرها و روستاهای استان به طور ۱۰۰ درصدی انجام شده است.

احمد فعله گری ارتقای زیرساخت ها و تقویت شبکه های توزیع و انتقال و ایستگاه های تقلیل فشار را از برنامه های این شرکت خواند و گفت: تلاش می کنیم منابع اعتباری برای حفظ پایداری شبکه گاز تامین کنیم

وی با اشاره به اینکه ۲۲۶ کوخ در استان گازرسانی شده است، افزود: ۷۰ پاسگاه مرزی در شهرستان های سقز، بانه و مریوان به شبگه گاز متصل شود که امسال تاکنون ۶ پاسگاه گازدار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان بیان کرد: از خط انتقال گاز اعسلویه که از کردستان هم می گذرد ۶ خط انشعاب در استان گرفته خواهد شد.

فعله گری با بیان اینکه ایستگاه سوم سی جی اس سقز با اعتبار هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال احداث می شود، گفت: این طرح در استان ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای اجرای آن ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

در ادامه برنامه های یک روزه استاندار کردستان و هیات همراه به سقز، جلسه شورای استانی مسکن با محوریت شهر سقز در سالن اجتماعات تازه افتتاح شده فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha