کارگروه مشترک تامین اجتماعی و خانه مطبوعات کرمان در مسیر چاره‌اندیشی اساسی

کرمان - ایرنا - اعضای خانه مطبوعات استان کرمان در حالی روز یکشنبه شاهد برگزاری کارگروه مشترک خود با تامین اجتماعی بودند که با طرح مسائل صنفی مرتبط با این سازمان بزرگ بیمه‌گر، حل مشکلات در مسیر مناسبی قرار گرفت و انتظار می‌رود که با چاره‌اندیشی اساسی خلاءهای موجود برطرف شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات کرمان، نخستین کارگروه مشترک اداره کل تامین اجتماعی و خانه مطبوعات استان کرمان در دور جدید فعاالیت خود به منظور پیگیری و حل و فصل مشکلات بیمه ای اهالی رسانه در استان با حضور مدیرکل، معاونان و روسای شعب سه گانه تامین اجتماعی در شهر کرمان و همچنین نمایندگان خانه مطبوعات ‌استان برگزار شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات کرمان درباره این جلسه توضیح داد: با وسعت نظر مدیرکل تامین اجتماعی استان زمینه ساختاری موثر برای حل مسائل بیمه رسانه ها شکل گرفته و به مرور زمان در این قالب در خصوص مشکلات بیمه ای کنشگران رسانه ای استان چاره اندیشی خواهد شد.

سیدرضا میرحسینی افزود: موضوع نشست نخست تبادل نظر و هم اندیشی، پیرامون آیین نامه اجرایی کارگروه و رسیدگی به موارد بیمه ای منعکس شده از ناحیه همکاران رسانه ای بود.

وی تصریح کرد: حضور همه مدیران ارشد تامین اجتماعی استان در جلسات کارگروه و حوصله و دقت نظر آنان نشان دهنده اراده جدی این مجموعه برای حل مشکلات کنشگران رسانه ای استان است.

مدیرعامل خانه مطبوعات کرمان ادامه داد: کارکرد دیگر کارگروه معطوف به مسئولیت اجتماعی نهاد رسانه در قبال بزرگترین و مردمی ترین نهاد بیمه ای کشور یعنی سازمان تامین اجتماعی است که به دلیل مشکلات اقتصادی زمینه ای کشور و ناطرازی های منابع و مصارف در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

وی تاکید کرد: این نهاد بیمه مهمترین صندوق تامین آتیه بین نسلی کشور است و نیاز به حمایت و تقویت از سوی جامعه دارد.

میرحسینی بیان کرد: جامعه رسانه ای نیز بر خود لازم می داند در مورد تبیین جایگاه این مجموعه و تقویت آن در حد مقدورات نقش ایفا کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha