درمانگاه صحرایی سبزوار ۲ هزار و ۷۰۰ خدمت درمانی به زائران داد

سبزوار- ایرنا- دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با برپایی یک درمانگاه صحرایی در مسیر حرکت زائران حرم منور رضوی در روزهای پایانی ماه صفر حدود ۲ هزار و ۷۰۰ خدمت تشخیصی و درمانی به آنان ارائه کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی این دانشگاه، این درمانگاه صحرایی در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با همت جمعی از پرستاران پایگاه شهدای مدافع سلامت بیمارستان واسعی سبزوار و با همکاری گروه جهادی شهدای روستای «نزل آباد» از ۶ شهریور در گذرگاه زائران حرم مطهر رضوی استقرار یافته و به خدمت رسانی پرداخته است.

بر اساس این گزارش در این درمانگاه صحرایی ۲ هزار و ۷۰۰ خدمت تشخیصی و درمانی از جمله ویزیت، سرم تراپی، تزریقات، تست قند، چربی، فشار خون و ... به زائران عبوری ارائه شد.

به گزارش ایرنا،‌ در واپسین روزهای ماه صفر ۹ موکب نیز برای خدمت‌رسانی به زائران رضوی در طول مسیرهای ارتباطی شهرستان سبزوار در غرب خراسان رضوی برپا شده بود.

قرار گرفتن سبزوار در مسیر جاده اصلی تهران- مشهد، توفیق خادمی زائران بارگاه رضوی را نصیب مردم دیار سربداران کرده است و مردم این شهرستان به عنوان میقات‌الرضا، همه ساله در ایام پایانی ماه صفر پذیرای زائران امام مهربانی ها بوده و به آنها خدمت رسانی می کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha