فرماندار: همه ظرفیت‌های سبزوار برای خدمت‌ به زائران رضوی پای کار بیاید

سبزوار - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: تمامی امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان به منظور خدمت‌رسانی شایسته به زائران رضوی در دهه آخر صفر باید به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانی شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری سبزوار که با حضور نمایندگان غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد،‌ افزود: مردم این شهرستان به عنوان میقات الرضا، به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده اصلی تهران - مشهد، افتخار و توفیق خادمی زائران بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) را پیدا کرده اند.

وی با بیان اینکه فرصت خدمتگزاری به زائران مشهدالرضا قرن‌ها است که نصیب مردم سبزوار شده است، اظهار کرد: خادم الرضا(ع) بودن تنها به محدوده حرم رضوی محدود نمی شود چرا که زائران امام هشتم (ع) در طول مسیر نیز نیاز به دریافت خدمات مختلفی دارند و ارائه هرگونه خدمت به زائران، همسنگ خدمت خادمان این بارگاه نورانی است.

ابراهیمی افزود: در کنار توجه به موضوع ایمنی جاده ها و حمل و نقل، باید زمینه اسکان و پذیرایی از زائران با برپایی موکب ها و ایستگاه های خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) فراهم شود.

ضرورت تلاش مدیران برای خدمت به مردم و رفع مشکلات شهرستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: تقارن بزرگداشت هفته دولت و آغاز به کار دولت چهاردهم، امری خجسته است و همه باید برای پیشبرد اهداف و برنامه های دولت تلاش کنند.

فرماندار: همه ظرفیت‌های سبزوار برای خدمت‌ به زائران رضوی پای کار بیاید

ابراهیمی افزود: مدیران شهرستان همچون گذشته با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها، در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات شهرستان بکوشند.

وی با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت افزود: علاوه بر برنامه های مختلف حمایتی، فرایند اعطای زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت سبزوار که قرعه کشی آن در گذشته انجام شد، آماده شده و مراحل حقوقی برای ارایه اسناد آن در حال انجام است.

ابراهیمی درباره رفع مشکلات پرستاران نیز گفت: در روزهای گذشته در این خصوص نشست هایی با حضور نمایندگان جامعه پرستاری، نمایندگان مجلس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شد که مصوبات خوبی داشت.

در نشست شورای اداری سبزوار که همزمان با هفته دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از شماری از کارمندان نمونه شهرستان سبزوار قدردانی شد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha