تاکید فرماندار تهران بر صیانت از اراضی و محیط طبیعی

تهران بزرگ - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار تهران با تاکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بر صیانت از اراضی و محیط طبیعی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، احمد قیومی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روستای "تلو " بخش مرکزی تهران، اظهارداشت: اتفاقات مختلفی چون برگزاری پنج انتخابات در کمتر از ۶ ماه مانع از نظارت دقیق بر پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و نیز دیگر امور همچون ساماندهی و توسعه روستاهای تابعه شهرستان نشد و امور طبق برنامه پیشرفت های لازم را تجربه کرد.

وی با اشاره به اینکه روستاهای بخش های سه گانه شهرستان تهران نیاز به تمرکز ویژه ای دارد افزود: در زمان فشرده با تلاش و پیگیری مسوولان کارهای ثمر بخش بسیاری در این مدت انجام شده است.

معاون استاندار تهران بیان کرد: در فاز یک روستای "سرخه حصار" و روستاهای "مسکرآباد" و "تلو" احقاق حق شد و اقدام های موثری برای خدمت رسانی به مردم انجام شده است.

تاکید فرماندار تهران بر صیانت از اراضی و محیط طبیعی

وی تصریح کرد: در این دوره کلنگ ساخت پروژه های عمرانی به زمین زده نشد مگر اینکه منابع آن کامل دیده شده و عملیات اجرایی آن آغاز و قولی به مردم ندادیم که اجرایی نشود.

فرماندار تهران خطاب به مسوولان این شهرستان یادآور شد: منطقه کاری خود را مواظبت کنید و به مردم پاسخگو باشید، روستاهای تهران ظرفیت خوبی در بخش های مختلفی چون بوم گردی دارند به شرط آنکه با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد قاطع کنید تا بافت روستایی و اراضی و محیط طبیعی پیرامونی توسط افراد سودجو مورد تعرض قرار نگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha