۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۳۴
کد خبرنگار: 1327
کد خبر: 85578404
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدوده حادثه‌خیز خیابان استخر با فوریت ایمن‌سازی شد

تهران بزرگ - ایرنا - فرماندار پایتخت با گذشت ۱۰ روز از حادثه برخورد زنجیره‌ای تریلی با چند خودرو در خیابان استخر از اجرای مصوبات شورای ترافیک برای ایمن‌سازی این خیابان خبر داد.

به گزارش ایرنا از فرمانداری تهران، احمد قیومی روز یکشنبه از اجرای کامل مصوبات طرح کوتاه مدت شورای ترافیک در خیابان استخر منطقه ۴ تهران خبر داد و گفت: با توجه به حادثه برخورد تریلی با چندخودرو در خیابان استخر به فوریت جلسه شورای ترافیک برگزار شد و در این جلسه مصوباتی تنظیم و مقرر شد تا با ایجاد طرحی زود بازده مسائل مختلفی چون اصلاح هندسی، آشکارسازی محیطی، کنترل مسیر با نیوجرسی، خط کشی‌های محور و سرعت کاه‌ها و تابلوهای هشداری مسیر در محل‌های حادثه خیز انجام شود.

فرماندار تهران با اشاره به هماهنگی‌های خوب صورت گرفته میان شهرداری و پلیس راهور تهران بزرگ اذعان کرد: در همین راستا هماهنگی‌های لازم در اجرای سریع طرح صورت گرفت و با برنامه ریزی ایجاد شده اقدامات کوتاه مدت با فوریت اجرایی شد.

محدوده حادثه‌خیز خیابان استخر با فوریت ایمن‌سازی شد

قیومی با تاکید بر اهمیت ایمن سازی نقاط حادثه خیز همچون خیابان استخر خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، سرعت خودروهای ورودی از محور بابایی به خیابان استخر و همچنین شمال به جنوب خیابان استخر، به طرز محسوسی کاهشی شده و مدیریت شد و با اجرای علائم و اصلاحات انجام شده، تاثیر قابل ملاحظه ای در ایمنی تردد خودروها در محدوده شکل گرفت.

محدوده حادثه‌خیز خیابان استخر با فوریت ایمن‌سازی شد

برخورد زنجیره‌ای تریلی با ۱۱ خودرو در خیابان استخر منجر به جان باختن یک زن و مصدومیت ۴ نفر شد. این حادثه به دلیل بی احتیاطی راننده تریلی در روز ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ رخ داد.

محدوده حادثه‌خیز خیابان استخر با فوریت ایمن‌سازی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha