بررسی تمهیدات ترافیکی بازگشایی مراکز آموزشی در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور

تهران - ایرنا - تمهیدات ترافیکی ایام بازگشایی مراکز آموزشی در ابتدای مهر ماه در یکصد و نود و چهارمین شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور بررسی شد و دستگاه‌ های ذی‌ربط گزارشی از اقدامات صورت‌ گرفته ارائه کردند.  

به گزارش ایرنا از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، این جلسه به ریاست مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران‌ و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد.

در ادامه جلسه و پس از تبادل نظر، محورهای متنوعی مورد بررسی و اتفاق نظر قرار گرفت و هماهنگی‌هایی برای پیاده‌سازی تدابیر اتخاذ شده صورت پذیرفت.

تحقق کامل مصوبه دولت در خصوص انعطاف و شناورسازی ساعات کاری گروه‌های مختلف شغلی، ابلاغ طرح استقبال از مهر توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به همه شهرها، درخواست رایگان کردن حمل و نقل عمومی بین ۱۵ تا ۳۰ روز از اول مهر ماه برای دانش‌آموزان و دانشجویان در کلان‌شهرها از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و شهرداری‌ها،
تشکیل کمیته‌ای مشترک به منظور برنامه‌ریزی برای حمل و نقل دانش‌آموزان در مهرماه در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان‌ها و همچنین کارگروه سرویس دانش‌آموزان در تمام شهرستان‌ها، آماده‌سازی حداکثری ناوگان حمل و نقل عمومی در مدهای تاکسی، اتوبوس و قطارشهری، رفع نقاط پرحادثه اطراف مدارس و تعمیر و بهنگام‌سازی تجهیزات کنترل ترافیک، برخی محورهای مورد بحث در جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور بود.

این جلسه با اعلام آمادگی کامل پلیس راهور فراجا و ارائه پیشنهاداتی درخصوص روان‌سازی جریان ترافیک و افزایش سطح ایمنی پایان یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha