سرانه سهمیه سوخت خراسان شمالی افزایش یابد

بجنورد-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و قائم‌ مقام ستاد خدمات سفر خراسان شمالی گفت: سرانه سوخت این استان توسط ستاد اجرایی خدمات سفر کشور افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، مهدی رشیدی یکشنبه شب در سومین جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر استان ویژه دهه پایانی ماه صفر افزود: مشکل کمبود سهمیه سوخت استان نسبت به جمعیت یکی از موضوعات مهم در ارائه خدمات به گردشگران است که باید از ستاد مرکزی مطالبه و پیگیری شود.

وی اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و امدادی باید آمادگی لازم برای استقبال از زائران حرم رضوی را داشته باشند.

راه‌اندازی ایستگاه‌های استراحت رانندگان، محدودیت‌های ترافیکی ایام تعطیلات، گشت مشترک دستگاه‌های نظارتی، نظارت بر موکب‌ها، مساجد و مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی و همکاری دستگاه‌های عضو ستاد با پلیس‌راه از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین در این جلسه که به‌ صورت وبیناری با حضور فرمانداران و نماینده ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در وزارت میراث‌ فرهنگی برگزار شد، مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث ‌فرهنگی و عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور ضمن تقدیر از فعالیت‌های استان برای مساعدت و پیگیری موضوعات مرتبط با زائران و مسافران در ستاد مرکزی اعلام آمادگی کرد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور قرار دارد و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha