۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۵۳
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 85585500
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس استان همدان اندیشیده شده است

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: تمهیدات لازم از حیث نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات برای بازگشایی مدارس این استان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،علیرضا قاسمی‌فرزاد شامگاه یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان همدان افزود: امیدواریم با پیش بینی های لازم از سوی آموزش و پرورش بدون مشکل و محدودیت خاصی سال تحصیلی جدید را به ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار آغاز کنیم.

وی اظهار کرد: ورود و خروج نیروی انسانی در آموزش و پرورش شرایط خاصی دارد و با وجود اینکه تعدادی از معلمان در آستانه بازنشستگی، برای ادامه همکاری اعلام آمادگی کرده‌اند اما همچنان به معلمان و مربیان جدید نیاز داریم.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه قیمت لباس فرم مدارس باید مناسب و با کیفیت باشد، اظهار کرد: در مورد قیمت لباس فرم دانش‌آموزان هرچه زودتر نشستی مشترک با حضور مدیران‌کل آموزش و پرورش، صمت و تعزیرات حکومتی برگزار و نرخ قطعی تعیین و به مردم شریف استان اعلام شود.

استاندار همدان یادآور شد: این نرخ فقط یک بار اعلام شود و مبنای عمل در سطح استان قرار گیرد و هرگونه تغییرات بعدی در قیمت قابل پذیرش نیست و همه باید از نرخ اعلام شده تبعیت کنند.

به گزارش ایرنا، در این نشست محمد نیما مهربانی دانش آموز دارای رتبه برتر کنکور در همدان و رتبه دهم کنکور تجربی مورد تقدیر شد.

استان همدان دارای ۲ هزار و ۶۵۰ مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی با ۳۲۰ هزار دانش آموز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha