۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۰۸
کد خبر: 85585504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: سال تحصیلی جدید در فضایی شاد و امید آفرین آغاز شود

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: سال تحصیلی جدید با همکاری دستگاه‌های مختلف و در قالب برنامه‌های شاخص و نوآورانه در فضایی شاد و همراه با امید برای دانش آموزان آغاز شود.

به گزارش ایرنا، " مهران فاطمی " یکشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: بازگشایی مدارس یک فرصت و ظرفیت ناب است که باید با همکاری مردم و مسئولان در فضایی شاد و همراه با اعتماد و امید برگزار شود.

وی ادامه داد: باید همه ادارات و نهادها در کنار آموزش و پرورش برای شروع سال تحصیلی جدید که با ماه ربیع الاول و هفته دفاع مقدس همراه می‌شود همکاری لازم داشته باشند.

استاندار یزد بیان کرد: همراه کردن همه آحاد جامعه، مسئولان و دستگاه‌ها در پروژه مهر و بازگشایی مدارس در بهار تعلیم و تربیت در جامعه اسلامی بسیار اهمیت دارد و باید باشکوه انجام شود.

استاندار یزد: سال تحصیلی جدید در فضایی شاد و امید آفرین آغاز شود

فاطمی از مسئولان اداره کل نوسازی مدارس استان خواست برای تکمیل و تجهیز برخی از واحدهای نیمه تمام پیگیری و اقدام مناسب داشته باشد.

وی با اشاره به نقش صنایع در ساخت مدارس گفت: پیگیری موضوع توسط مسئولان در یزد و مناطق مختلف بر حسب ضرورت و بر اساس تفاهم نامه گذشته به جد در دستور کار قرار گیرد.

در این نسشت " محمد کاظم رحیمی نژاد " مدیرکل آموزش و پرورش یزد گزارشی از آخرین اقدامات در حوزه‌های مختلف و پروژه مهر ارائه و همکاری همه دستگاه‌ها برای انجام شایسه آن را خواستار شد.

استان یزد دارای ۲۸۰ هزار دانش آموز و یک هزار و ۷۰۰ واحد آموزشی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha