۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۴
کد خبر: 85585564
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گازرسانی به ۱۲ واحد دامداری و گلخانه‌ای در همدان

۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۴
کد خبر: 85585564
گازرسانی به ۱۲ واحد دامداری و گلخانه‌ای در همدان

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۲ پروژه گازرسانی به واحدهای گلخانه‌ای، دامداری و مرغداری استان به بهره‌برداری رسید.

مجید الهیاری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۶ مورد از طرح های یاد شده مربوط به شهرستان اسدآباد بود.

وی با بیان اینکه در این شهرستان 9 پروژه گازرسانی با بیش از ۴۸ میلیارد ریال اعتبار به مناسبت گرامیداشت هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت، تصریح کرد: از جمله پروژه‌های افتتاح شده گازرسانی در این شهرستان پنج واحد دامداری‌ و یک واحد مرغداری بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌برداری پروژه گازرسانی به روستای چشمه‌ولد اسدآباد خبر داد و افزود: در این هفته یک واحد صنعتی(زرین سیلو) و سد نعمت‌آباد نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی گازرسانی یک واحد دامداری نیز در شهرستان اسدآباد در هفته دولت آغاز شد، تصریح کرد: اجرای شبکه گازرسانی در این پروژه به طول ۲۸۰ متر است که برای اجرای آن بیش از ۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۶واحد گلخانه‌ای در کبودرآهنگ

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: بیشترین پروژه‌های بهره‌برداری شده استان همدان در هفته دولت امسال در خصوص خدمات گازرسانی مربوط به شهرستان کبودرآهنگ بود.

الهیاری با اشاره بهره‌برداری ۱۱ پروژه گازرسانی در شهرستان کبودرآهنگ گفت: بیشترین پروژه‌های گازرسانی استان همدان مربوط به شهرستان کبودرآهنگ با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال است.

وی از عملیات گازرسانی به سه گلخانه، چهار واحد دامداری و یک واحد مرغداری در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد و افزود: در این شهرستان گازرسانی به یک شرکت (آرتا پلیمیر)، رستوران و یک مجتمع خدمات رفاهی نیز انجام شد.

این مسوول از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به پنج گلخانه و ۲ واحد دامداری خبر داد و گفت: در راستای افزایش ظرفیت بهره‌مندی صنایع از نعمت گاز طبیعی، پروژه افزایش ظرفیت ایستگاه شهرک صنعتی ویان هم در دستور کار قرار گرفته است.

الهیاری از احداث ساختمان اداره گاز در شهرستان شیرن‌سو خبر داد و افزود: این پروژه در راستای ارائه خدمات مطلوب و مستمر گاز به مردم شیرین‌سو انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت ۷۷ پروژه گازرسانی در استان همدان به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha