۸۰ خادم جوان هلال احمر استان مرکزی به مشهد مقدس اعزام شدند

اراک - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: ۸۰ خادم جوان جمعیت هلال احمر این استان برای خدمتگزاری به زائران امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

علیرضا شهرجردی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: این اعزام در قالب اجرای طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت» انجام شد.

وی بیان کرد: برنامه خدمت جمعیت جوانان هلال‌احمر استان مرکزی در مشهد آغاز و پس از گروه‌بندی، هرکدام از خادمان جوان داوطلبانه به خدمت‌رسانی و کمک به زائران سالخورده، خسته و یا ناتوان می‌پردازند که اقدامی‌ تحسین برانگیز و بشردوستانه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مرکزی تصریح کرد: این رویداد فرهنگی مذهبی با هدف تبیین فرهنگ، سیره و سبک زندگی امام رضا(ع)، آشنایی با رفتار، منش و رسالت آن حضرت، تقویت روحیه مذهبی در بین جوانان و ایجاد انگیزه در تبلیغ شعائر و آموزه‌های دینی و بشردوستانه با تکیه بر فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

شهرجردی اشاره کرد: طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت» با هدف ارایه خدمات بشردوستانه، فرهنگی و ویلچررانی برای زائران سالمند و ناتوان علی‌بن موسی الرضا(ع) هدفگذاری شده است.

وی گفت: جوانان هلال‌احمر در قالب این کاروان فرهنگی و مذهبی تا ۱۵ شهریورماه در مشهد مقدس به زائران امام رضا(ع) ارائه خدمت رسانی می‌کنند.

۱۴ هزار داوطلب جوانان و امدادگر در جمعیت هلال احمر استان مرکزی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha