۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85585794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ عملیاتی تدوین شود

بوشهر-ایرنا- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتظار می‌رود لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ به‌صورت عملیاتی تدوین شود تا سازمان برنامه بودجه بخوبی آن را عملیاتی کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری روز دوشنبه در نشست با رئیس سازمان و مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر اظهار کرد: شعار عملیاتی کردن بودجه چندین سال است که توسط دولت داده می‌شود لذا انتظار می‌رود سازمان برنامه بودجه نسبت به عملیاتی کردن بودجه توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه قلب متحرک دستگاه‌های اجرایی است و باید به این نقش راهبردی توجه ویژه شود.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این سازمان باید نسبت به انگیزه‌دار کردن سایر دستگاه‌های اجرایی تلاش کند و کارشناسان خبره این سازمان نیز باید با ارائه تحلیل‌های خوب مسیر توسعه را مشخص کنند.

حسینی بوشهری ادامه داد: استان بوشهر با تمامی امکانات خدادادی که دارد، دارای مشکلات و عقب‌ماندگی بسیاری است که نیازمند کار مضاعف مدیران و برنامه‌ریزی هدفمند است.

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان باید طرح‌های دارای اولویت را در دستور کار خود قرار دهد و برای اتمام طرح‌های نیمه تمام اهتمام بورزد.

بیشتر بخوانید

حسینی بوشهری: تدابیر رهبر معظم انقلاب موجب اقتدار و خودکفایی کشور است

نایب رئیس مجلس خبرگان: گره گشایی از کار مردم از صفات پیامبر (ص) بود

حسینی بوشهری اظهار کرد: با هدف موفقیت بیشتر در حوزه‌های مختلف و بویژه عمرانی نیاز است منابع مالی در جای درست و صحیح مصرف شود.

این نشست علی پورداوود گزارشی از عملکرد ۶ ماه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر و آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام استان را ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha