هر نوع جلسه شورای شهر برای تغییر شهردار تهران صحت ندارد

تهران‌ بزرگ - ایرنا - خبری با تیتر «انتخاب جایگزین زاکانی به عنوان شهردار تهران در جلسه‌ای غیر علنی» از دیروز فضای شبکه‌های اجتماعی را پُر کرده است؛ اما سخنگوی شورای شهر در این رابطه ضمن رد این شایعه گفت: امپراطوری «فیک نیوزها» از نوع این اخبار استفاده می‌کنند.

به گزارش ایرنا، خبری دیروز فضای شبکه‌های اجتماعی را پُر کرد که این اخبار از انتخاب جایگزین شهردار تهران در یک جلسه غیرعلنی سخن به میان آورده و حتی از اسم شخصی به عنوان جایگزین زاکانی نیز نام برده شده است.

در تازه ترین تحول علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، روز دوشنبه در واکنش به این خبر اظهار کرد: متاسفانه هر چند روز یک بار اخباری بر ضد مدیریت شهری و به صورت سرگرمی از سوی افرادی که با گفتمان انقلاب زاویه دارند، منتشر می‌شود و امپراطوری‌های «فیک نیوز» نیز از این اخبار استفاده می کنند.

وی ادامه داد: در این خبر درج شده بود که ۳۰ عضو در شورای اسلامی شهر تهران حضور دارند در حالیکه تعداد اعضای شورا ۲۱ نفر است و اکثریت اعضا با شهردار پایتخت همراه هستند و در سال آخر نیز این همراهی وجود خواهد داشت.

به گفته نادعلی، شورای ششم بر اساس مشی قانونی و شفافیت از روز اول به فعالیت خود پرداخته و آن را تا آخرین روز فعالیت ادامه می‌دهد.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: شهروندان گرامی به اخبار فیک نیوزها و امپراطوری دروغ پراکنی توجه نداشته باشند.

وی یادآور شد: در سال آخر مدیریت شهری ششم به سرانجام رسیدن بسیاری از برنامه‌ها و فعالیت‌ها را شورا و شهرداری دنبال خواهد کرد و نباید به حاشیه‌ها توجه کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha