قضاوت عملکرد شورای شهر تهران بر عهده مردم است

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص عملکرد سه ساله شورای ششم گفت: مردم باید عملکرد ما را در این دوره کاری قضاوت کنند، همین طور اهالی خبره که در حوزه شهر و مباحث شهرسازی، خدماتی و اجتماعی شهری تخصصی دارند بگویند عملکرد ما در این سه سال چگونه بوده است.

علیرضا نادعلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با پایان یافتن سومین سال کاری شورای شهر؛ زمان خوبی است تا هر کدام از اعضای شورا که در کمیسیون‌ها و کمیته‌هایی فعالیت داشته‌اند، گزارشی از عملکرد خود به شورا ارایه دهند تا به موقع بررسی کیفی از فعالیت‌شان و عملکرد شورای شهر صورت بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از اعضا نیز به این نکته در جلسه‌ای از شورا اشاره و پیشنهاد داد که بررسی کیفی بر آنچه طی سه سال گذشته در شورای ششم صورت گرفته، انجام شود تا نقص‌ها تکمیل و محاسن تقویت شود که این پیشنهاد درست و قابل اجرا است.

نادعلی با تاکید بر اینکه ارایه عملکرد پس از پایان یافتن دوره کاری چهار ساله شورا فایده‌ای برای مردم ندارد و به کاری نمی‌آید، افزود: باید در زمان باقی مانده این دوره کاری شورا بررسی کیفی صورت گیرد تا ۳۷۰ و اندی روز باقی مانده پیش رو بتوانیم روی ریل درست حرکت کنیم و محاسن را تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: همانطور که ما بر دستگاه اجرایی مدیریت شهری نظارت داریم و سیاستگذار آن هستیم باید خودمان نیز در کیفیت کار و کارکرد درست، ارزیابی‌های به موقع بر کیفیت کار، خروجی کمیته‌ها و کمیسیون‌ها و تعداد جلساتی که برگزار شده و آن چه در صحن اتفاق افتاده و میزان کارکردی که تحقق پیدا کرده و نیز نوع نظارتی که اتفاق افتاده است درست عمل کنیم؛ همینطور که باید در سیاستگذاری‌ها، عملکرد درستی داشته باشیم.

نادعلی در ادامه گفت: با نظارت بر تطبیق و برسی عملیاتی شدن برنامه‌ها می‌توانیم بفهمیم به آنچه مقصودمان بوده و در برنامه‌ها لحاظ شده، توانسته‌ایم نزدیک شویم یا خیر؟ البته بعید می‌دانم دستگاهی برای اعمال نظارت وجود داشته باشد؟

سخنگوی شورای شهر تاکید کرد: فکر می‌کنم باید برای بررسی عملکرد سه ساله شورای ششم خودمان ابتدا عملکردمان را بررسی کنیم و به رییس و نایب رییس شورا پاسخگو باشیم تا بتوانیم ریل سال آخر را مرتب بچینیم.

قضاوت عملکرد شورای شهر تهران بر عهده مردم است

به گزارش ایرنا، شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم، رسما از ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ آغاز به فعالیت کرد و سه سال از دوره کاری شورای ششم اسلامی شهر تهران می‌گذرد و یک سال دیگر از عمر این شورا باقی است.

شورای اسلامی شهر تهران ۲۱ عضو دارد؛ مهدی چمران، پرویز سروری، نرجس سلیمانی، حبیب کاشانی، محمد آخوندی، ناصر امانی، مهدی پیرهادی، مهدی بابایی، سید جعفر تشکری هاشمی، سید احمد علوی، مهدی عباسی، مهدی اقراریان، علیرضا نادعلی، احمد صادقی، سید محمد آقا میری، میثم مظفر، زهرا شمس احسان، نرگس معدنی پو، علی اصغر قائمی، سوده نجفی و جعفر بندی شریبانی اعضای ششمین دوره این شورا هستند.

مهدی چمران رییس شورای شهر، پرویز سروری نایب رییس و علیرضا نادعلی شهرستانکی سخنگوی این دوره شورای شهر هستند.

در این دوره کاری شورای شهر علیرضا زاکانی شهردار تهران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha