۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۳۶
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85585945
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پخت روزانه چهار هزار پرس غذا برای زائران امام رضا(ع) در فاروج

بجنورد-ایرنا- مسوول موکب شهدای مدافع حرم خراسان‌شمالی گفت: موکب شهدای مدافع حرم روستای جعفرآباد سفلی فاروج روزانه چهار هزار پرس غذای گرم برای زائران عبوری علی بن موسی الرضا(ع) در این شهرستان پخت می کند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی، حمیدرضا نعمت اللهی دوشنبه شب اظهار کرد: این موکب حدود ۹ سال است که افتخار پذیرایی از زائران امام رضا (ع) را دارد.

وی افزود: روزانه حدود چهار هزار پرس غذا برای زائران عبوری از این مسیر پخت می شود.

مسوول موکب شهدای مدافع حرم خراسان شمالی گفت: این موکب در سه نقطه از استان ایستگاه دارد که ۱۰۰ نفر در آن ها مشغول به خدمت رسانی به زائران امام رئوف (ع) هستند.

وی ادامه داد: امسال علاوه بر طبخ غذا، یک کارگاه شیرینی پزی راه اندازی شد و روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ هزار شیرینی داغ جهت پذیرایی از زائران امام رئوف آماده می شود.

نعمت اللهی خاطرنشان کرد: این موکب علاوه بر تهیه و پخش اطعام، خدمات ارزنده ای را در بازسازی و ساخت سرویس های بهداشتی طول مسیر داشته است.

وی بیان کرد: تهیه لوازم بهداشتی، دادن هدیه به زائران نوجوان زیر ۱۵سال و ارائه مشاوره پزشکی رایگان به زائران از دیگر اقدامات ارزشمندی است که این موکب ارائه می دهد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور قرار دارد و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha