تقوی: پیاتزا جزو ۱۶ مربی برتر دنیاست؛ دلالان نقشی در انتخاب او نداشتند

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون والیبال گفت: از این که با پیاتزا به توافق رسیدیم خیلی خوشحالم. او یکی از بهترین مربیان دنیاست. خیلی از رسانه های معاند فضایی ایجاد کرده بودند که برخی مربیان با ما مذاکره نکردند.

میلاد تقوی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص انتخاب پیاتزا به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: ما ۶ گزینه داشتیم که با همه آنها به مذاکره پرداختیم. از این ۶ گزینه در نهایت به ۲ گزینه نهایی رسیدیم. با این ۲ مربی تا آخرین لحظات مشغول مذاکره بودیم و در نهایت با پیاتزا به توافق رسیدیم

وی افزود: پیاتزا یکی از مربیان مطرح دنیاست. تیم باشگاهی‌اش جزو بهترین تیم‌های دنیا است و نتایج خوبی هم با تیم هلند گرفت. معتقدم برنامه ریزی باید درست باشد و امروز نمی‌خواهیم فقط با حضور پیاتزا یک فضای دیگری بسازیم. کسی نمی‌تواند بگوید فقط با جذب یک مربی قطعا موفق خواهیم شد. باید به او فرصت بدهیم. پیاتزا جزو ۱۶ مربی برتر دنیاست و برای تاثیرگذاری در والیبال ایران باید به او فرصت بدهیم.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: از این که با پیاتزا به توافق رسیدیم خیلی خوشحالم. ما در شرایط متفاوتی بودیم و خیلی از رسانه‌های معاند فضایی ایجادکرده بودند تا مربیان مطرح با ما مذاکره نکنند؛ اما خوشبختانه به هدف‌شان نرسیدند.

تقوی درباره اینکه آیا دلالان باعث انتخاب پیاتزا شدند، گفت: اصلا اینطور نبود. هر کاری کنیم حرف و حدیثی وجود دارد. پیاتزا یکی از بهترین مربیان دنیا محسوب می‌شود و از یکی از کشورهای والیبال خیز است. برای انتخاب او ابتدا برنامه ۴ ساله‌اش مورد بررسی قرار گرفت و پس از آن تعداد جلسات زیادی با او داشتیم.

وی گفت: تیم «ب» هم تشکیل می‌شود و این تیم هم زیر نظر پیاتزا فعالیت خواهد کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص اینکه آیا سرمربی تیم ب پیمان اکبری خواهد بود، خاطرنشان کرد: هنوز برای سرمربی تیم ب تصمیم نگرفتیم. هر مربی‌ای که انتخاب شود باید با برنامه‌های تیم ملی و پیاتزا پیش برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha