پرداخت ۸۲ درصدی مطالبات گندم‌کاران مازندران

۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱
کد خبر: 85586358
پرداخت ۸۲ درصدی مطالبات گندم‌کاران مازندران

ساری- ایرنا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت‌: ۸۲ درصد از مطالبات گندم‌کاران استان مازندران با برنامه ریزی خوب دولت چهاردهم پرداخت شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی غله و خدمات بازرگانی مازندران عباسعلی وفایی‌نژاد روز سه شنبه اظهار کرد: پرداخت مطالبات گندمکاران با تدابیر ویژه ریاست‌جمهور در دولت جدید از سر گرفته شد و بخشی دیگر از مطالبات گندمکاران استان مازندران به حساب آنها واریز شد.

وی افزود: با تدابیر ویژه دولت و پیگیری‌های وزارت جهاد کشاورزی، مطالبات باقی‌مانده کشاورزان گندمکار از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شد و بدین ترتیب با واریزی روز گذشته، ۸۲ درصد از مطالبات گندمکاران استان تاکنون پرداخت شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران تصریح کرد: مطالبات کشاورزانی که تا ۱ تیر گندم‌های خود را تحویل مراکز خرید تضمینی اداره کل غله استان دادند به‌طور کامل تسویه شد و گندم‌کارانی که محصولات خود را تا هشت مرداد تحویل دادند نیز تاکنون ۲۶ درصد از وجه گندم را دریافت کردند.

پرداخت ۸۲ درصدی مطالبات گندم‌کاران مازندران

وفایی‌نژاد گفت: کشاورزان استان از ابتدای خرداد بیش از ۱۰۵ هزارتن گندم به ارزش حدود یک‌هزار و ۸۳۷ میلیارد تومان را تحویل مراکز خرید تضمینی اداره کل غله مازندران دادند و تاکنون بیش از یک‌هزار و ۵۱۶ میلیارد تومان از مطالبات آنها پرداخت شد.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تخصیص منابع لازم ، باقی‌مانده مطالبات کشاورزان استان نیز به‌صورت متمرکز و کشوری پرداخت خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به پایان برداشت گندم در مزارع استان خاطرنشان کرد: تمامی مراکز غیردولتی خرید تضمینی گندم تعطیل شد و فقط مرکز سیلوی شهید میرزاپور نکا همچنان آماده دریافت گندم از کشاورزان مازندران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha