امیدیه گرمترین شهر خوزستان/ دمای هوا تا پایان هفته تغییر محسوسی ندارد

اهواز- ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: امیدیه در شبانه روز گذشته با دمای ۴۷.۲ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان خوزستان، محمد سبزه‌زاری روز سه شنبه با بیان اینکه براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، دما تا پایان هفته تغییر محسوسی نخواهد داشت، اظهار کرد: از اواخر وقت امروز تا پایان هفته با تقویت جریانات جنوبی، افزایش رطوبت و شرجی علاوه بر مناطق ساحلی و جنوبی تا بخش های مرکزی، شمالی و شرقی استان نیز گسترش می‌یابد.

وی افزود: طی امروز تا شنبه (به ویژه پنجشنبه و جمعه)، سرعت وزش بادها در مناطق غربی، جنوب غربی، جنوبی و بخش‌هایی از مرکز به صورت متوسط همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود.

سیزه زاری با بیان اینکه احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود، گفت: امیدیه در شبانه روز گذشته با دمای ۴۷.۲ و بستان با ۲۴.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با بیان اینکه شمال خلیج فارس نیز در این ایام مواج خواهد بود، خاطر نشان کرد: طی شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۴۶.۳ و کمینه دمای ۳۰.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha