۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85545690
T T
۱۲ نفر

برچسب‌ها

خوزستان شرجی می‌شود

۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱
کد خبر: 85545690
خوزستان شرجی می‌شود

اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: احتمال افزایش رطوبت با توجه به جنوبی شدن جریانات طی شامگاه و صبحگاه سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری، در نوار ساحلی به ویژه ساحل جنوبِ شرقی وجود دارد.

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز و فردا نوسانات محسوس دمایی وجود ندارد، سپس از چهارشنبه تا پایان هفته دما روند افزایشی یک تا ۲ درجه ای پیش بینی می‌شود.

وی افزود: طی امروز دوشنبه، وزش باد در مناطق غربی، جنوبِ غربی، جنوبی و مرکزی متوسط و گاهی همراه با تندبادهای لحظه ای خواهد بود بنابراین احتمال خیزش گرد و غبار محلی در مناطق مذکور دور از انتظار نخواهد بود؛ شمال خلیج فارس نیز طی امروز مواج است.

سبزه زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته شوش ۴۹.۳ و ایذه با ۲۰.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۷.۴ و حداقل ۳۱.۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به وقوع دمای ۴۹ درجه و بالاتر از اواخر هفته گذشته تا اوایل هفته جاری هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha