۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85586514
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سرمربی پاس همدان: بازیکنان بومی در اولویت جذب هستند

۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۰
کد خبر: 85586514
سرمربی پاس همدان: بازیکنان بومی در اولویت جذب هستند

همدان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: بازیکنان بومی آماده و توانمند برای فصل پیش روی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در اولویت جذب و استفاده در این تیم قرار دارند.

هادی گل محمدی روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: قریب به یک ماه از تمرین آماده‌سازی تیم سپری می‌شود و شاکله نفرات را بازیکنان جوان و با انگیزه تشکیل داده‌اند.

وی اضافه کرد: تیم پاس همچون تیم‌های متمول شهرداری ماهشهر، سپید رود رشت و سایرین، بودجه بالایی ندارد که بخواهیم هر طور که هست، تیمی قدرتمند را تشکیل دهیم اما اعتقاد دارم با بازیکنان جوان و با انگیزه هم می‌توان در لیگ ۲ مدعی بود.

گل محمدی ادامه داد: امسال تیمی را تشکیل می‌دهم که علاوه بر جوانی و انگیزه، در حد امکان از نیروهای بومی توانمند باشند ضمن اینکه دوری از حاشیه را همواره تاکید می‌کنم.

سرمربی پاس همدان خاطرنشان کرد: از شنبه گذشته نیز اردویی ۱۰ روزه را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و بازیکنان همه روزه در ۲ نوبت تمرین و کلاس تئوری را سپری می‌کنند تا به مرز آمادگی لازم برسند.

وی یادآور شد: بضاعت مالی تیم پاس باعث شده تا در چارچوب بودجه‌ای که در اختیار هست نسبت به جذب بازیکن اقدام کنیم بنابراین نمی‌توانیم در سطح تیم‌های متمول لیگ ۲ باشیم.

گل محمدی افزود: وفاق و همدلی در هر تیمی که حاکم باشد، به طور قطع نتایج درخشان حاصل می‌شود و ما نیز با همین بضاعت به دنبال مدعی شدن در فصل جدید لیگ ۲ هستیم.

پاس نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha