۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴
کد خبر: 85586540
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 نگاهی به پنج سهمیه فارس در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال

شیراز-ایرنا-  استان فارس که یکی از قطب های کشتی فرنگی کشور است پنج سهمیه در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، ۲۲ کشتی گیر را به نخستین اردوی تیم ملی زیر ۲۳ سال دعوت کرد که به ترتیب خوزستان با هشت و فارس با پنج کشتی گیر بیشترین سهمیه را در این اردو دارند.

امیر رضا ده بزرگی،‌ میثم دلخانی،‌ محمد مهدی کشتکار،‌ حسین اسفندیاری وغلامرضا فرخی پنج کشتی گیر دعوت شده از استان فارس هستند.

مبارزه ده بزرگی با عباسپور در وزن ۶۰ کیلو گرم

امیر رضا ده بزرگی پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در وزن ۶۰ کیلو گرم از فارس به این اردو دعوت شده است و در کارنامه اش نشان طلای کشتی فرنگی جوانان جهان در سال ۱۴۰۰ روسیه دیده می شود و برای پوشیدن دوبنده تیم ملی با سجاد عباسپور از مازندران که مدال نقره نوجوانان جهان در کارنامه دارد، مبارزه خواهد کرد.

 نگاهی به پنج سهمیه فارس در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال
امیررضا ده بزرگی

کشتی گیر پُرافتخار

همچنین میثم دلخانی دیگر کشتی گیر فارس است که به این اردو و در وزن ۶۳ کیلو گرم دعوت شده و تاکنون مدال طلای قهرمانی جهان ۲۰۲۱، امیدهای جهان و آسیا را در سال ۲۰۱۹، مدال برنز جوانان جهان (۲۰۱۶) نشان برنز جوانان آسیا (۲۰۱۵) و مدال برنز نوجوانان آسیا، نشان برنز و نقره بزرگسالان آسیا را در کارنامه دارد.

این کشتی گیر جوان و پرافتخار در این اردو با ایمان محمدی از خوزستان دارنده ۲ نشان طلا و سه نقره آسیا و جهان و محمد مهدی کشتکاردارنده مدال طلا مسابقات بین الملی جام تختی از فارس هم وزن است و به نظر می رسد دلخانی شانس زیادی برای پوشیدن ۲ بنده وزن ۶۳ کیلو گرم دارد.

 نگاهی به پنج سهمیه فارس در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال
میثم دلخانی

نماینده فارس در وزن ۶۷ کیلوگرم

حسین اسفندیاری از فارس دیگر نماینده این استان در وزن ۶۷ کیلو گرم است که چند مقام کشوری در کارنامه دارد و در این وزن رقیبی همچون حجت رضایی از خوزستان را پیش رو دارد.

همچنین در وزن ۸۲ کیلوگرم هم غلامرضا فرخی از فارس به اردوی تیم ملی زیر ۲۳ سال دعوت شده است که در این وزن رقیبانی همچون محمد ناقوسی و محمد امین حسینی از خوزستان را دارد.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال از ۱۴ تا ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۳ در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha