۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 5678
کد خبر: 85586612
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توضیحات آموزش پرورش قزوین در خصوص تجمع فرهنگیان

۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۲
کد خبر: 85586612
توضیحات آموزش پرورش قزوین در خصوص تجمع فرهنگیان

قزوین - ایرنا - مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین گفت: تجمع امروز فرهنگیان به دلیل حضور در میز خدمت بوده و ارتباطی به اعتصاب و اعتراض نداشته است.

علیرضا عباسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تشریح کرد: به منظور رسیدگی به مشکلات جامعه فرهنگیان و معلمان استان امروز میز خدمت با حضور مدیرکل و معاونین در محل اداره کل آموزش و پرورش برقرار بود و برخی از همکاران جهت رسیدگی به مطالبات و مشکلاتشان در این مکان حضور داشتند.

وی عنوان کرد: یکی از مطالبات امروز فرهنگیان که در میز خدمت مطرح شد موضوع سهام هتل های خریداری شده توسط آموزش و پرورش بود که به آن رسیدگی شد.

عباسی تصریح کرد: در سال ۸۸ با سرمایه گذاری فرهنگیان قزوین و از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان ۲ هتل‌ در مشهد و رودسر گیلان خریداری شد ولی تاکنون سهام آن به همکاران فرهنگی انتقال داده نشده که این موضوع از آن زمان تاکنون مشکلات حقوقی بسیاری را برای فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش قزوین به وجود آورده است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین خاطرنشان کرد: در پرونده هتل ها پنج هزار فرهنگی سهام دار هستند و هم اکنون نیز این طرح در اختیار صندوق وام های ضروری فرهنگیان قزوین قرار دارد.

وی یادآور شد: در میز خدمت امروز فرهنگیان استان مطالباتشان را در این خصوص بیان کرده و مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش نیز توضیحات خود را ارایه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha