بهسازی ۵۰۰ مدرسه در مناطق کم برخوردار قزوین

۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۷
کد خبر: 85581309
بهسازی ۵۰۰ مدرسه در مناطق کم برخوردار قزوین

قزوین - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از بهسازی و مرمت ۵۰۰ مدرسه مناطق محروم و کم برخوردار قزوین در قالب طرح شهید عجمیان خبر داد.

نقی سیاهکالی مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح شهید عجمیان از جمله طرح های وزارت خانه در راستای ساماندهی، مناسب سازی، بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق محروم و کم برخوردار است.

وی اضافه کرد: از بین مدرسه‌های بهسازی شده ۶۸ مدرسه با توجه موقعیت ویژه و تعداد دانش آموزان و نیازهای تحصیلی آنها مورد هدف گذاری ویژه قرار گرفته که به صورت گسترده تر به آنها پرداخته شود.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: در این مدارس ویژه رنگ آمیزی و شاداب سازی کلاس ها و محوطه مدارس در کنار مراحل نوسازی و بهسازی عمرانی آنها نیز انجام می‌شود که از جمله آن می توان به مدارس شهرهای، آوج، بوئین زهرا، اسفرورین، اقبالیه، الموت و نظام آباد اشاره کرد.

این مسوول خاطرنشان کرد: طرح شهید عجمیان یک طرح جهادی و محرومیت زدایی است که با همکاری بسیاری از مجموعه های همسو همچون بسیج سازندگی، اداره کل نوسازی مدارس قزوین و مشارکت های مردمی و خیرین انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین یادآور شد: چهار هزار نیمکت و صندلی این مدارس توسط اداره کل نوسازی مدارس، بهسازی شده و حدود ۹ تن رنگ و قیر و آسفالت نیز جزو تعهدات این سازمان بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha