۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85586618
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حسینی‌بوشهری: وظیفه‌شناسی اولویت‌ فعالیت‌های رسانه‌ای قرار گیرد

بوشهر-ایرنا- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسانه‌ها وظیفه شناسی را اولویت‌ فعالیت رسانه‌ای خود قرار داده و مسئولیت‌های خود را به‌خوبی بدانند و متناسب با عصر خود روایت‌گر واقعیت‌ها شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری سه‌شنبه در نشست تخصصی فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: رسانه باید مسئولیت خود را به‌خوبی بشناسد و بداند و با آشنایی از کار دشمن در حوزه رسانه، به‌درستی با آن مقابله کند.

وی بیان کرد: رسانه تنها مربوط به زمان ما نیست و هر چه تاریخ را ورق بزنیم می‌بینیم که از آغاز آفرینش انسان به این سو، چنین جنگی وجود داشته و روایت‌ها همواره جانبدارانه بوده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تمامی پیامبران الهی یک رسانه بودند که از یک سرچشمه زلال به‌عنوان وحی نشأت گرفته و کار آنان اطلاع‌رسانی و هدایتگری، جهت‌دهی و سوگیری بود که برای اصلاح نوع بشر بکار می بردند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رسانه اسلامی و جبهه حق باید متناسب با عصر و زمان، زبان خود را مجهز به پیشرفته‌ترین ابزار و امکانات رسانه کند تا بتواند در برابر جبهه دشمن موضع بگیرد، زیرا جنگ رسانه‌ای بر روی افکار بسیار تأثیرگذار و دارای اهمیت است.

بیشتر بخوانید

حسینی بوشهری : با روش و منش خوب دشمن به دوست تبدیل می‌شود

نایب رئیس مجلس خبرگان: گره گشایی از کار مردم از صفات پیامبر (ص) بود

وی افزود: رسانه به عمل صادقانه مسئولان نیاز دارد و باید مسئولان با کارکرد مناسب امکان بازتاب رسانه‌ای آن را فراهم کنند تا باورپذیری و اعتمادسازی در جامعه به‌خوبی شکل بگیرد و تلاش‌ها اثرگذار باشد.

حسینی بوشهری همچنین خواستار آسیب‌شناسی نقاط ضعف رسانه و عرضه محتوای خوب در فضای کشور شد.

در حاشیه این دیدار پوستر دهمین دوره استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha