۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85587373
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ویژه برنامه‌های آیین اختتامیه دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر آغاز شد

بوشهر -ایرنا- ویژه‌برنامه‌های آیین اختتامیه دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر با حضور خبرنگاران هم‌استانی و همچنین شماری از استادان برجسته این عرصه در جم آغاز شد.

رئیس کمیته داوران این رویداد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: نخستین دوره رویداد رسانه‌ای استان بوشهر سال گذشته در گستره جنوب استان بوشهر و دومین دوره این رویداد، اکنون در سطح استان در حال برگزاری است.

علی دانشمند افزود: چشم‌انداز این رویداد در سال‌های سوم و چهارم به ترتیب در گستره جنوب کشور و سطح ملی پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: آیین اختتامیه دومین دوره رویداد رسانه‌ای استان بوشهر از صبح امروز با سخنرانی محمدجواد حق‌شناس و محمد ولی‌زاده از پیشکسوتان و نخبگان عرصه رسانه آغاز شده است.

دانشمند اضافه کرد: کارگاه آموزشی "اینفوگرافیک و نیوزگرافیک" با مدرسی مریم سلیمی، "یادداشت‌نویسی" با مدرسی مهرداد خدیر، "مصاحبه، سوژه‌شناسی و سوژه‌سازی" با مدرسی فریدون صدیقی، "خبر و خبرنویسی آنلاین" با مدرسی یونس شکرخواه و "گزارش خبری، تیترنویسی" با مدرسی رضا غبیشاوی به عنوان بخشی از برنامه‌های آیین اختتامیه دومین رویداد رسانه‌ای استان گنجانده شده است..

بیشتر بخوانید

برگزیدگان نخستین رویداد رسانه‌ای جنوب استان بوشهر معرفی شدند

رویداد رسانه ای " پوشش اخبار هفته دولت" در استان بوشهر برگزار می شود

مسئول کمیته داوران دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی که با بهره‌گیری از اساتید مطرح تدارک دیده شده ارتقاء دانش و سواد رسانه‌ای خبرنگاران هم‌استانی است.

وی یادآور شد: فراخوان رقابتی این رویداد در بخش‌های تیتر، یادداشت، گزارش، عکس، کلیپ و موشن‌گرافی و بخش ویژه گردشگری منتشر شد که شرکت‌کنندگان در مجموع ۹۱ نفر ۲۲۹ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند

دانشمند افزود: از مجموعه آثار ارسالی ۶۱ اثر به دلایلی چون عدم رعایت بازه زمانی انتشار، عدم انتشار اثر در رسانه‌های مجوزدار و عدم موضوعیت اثر در خصوص استان بوشهر در مرحله ارزیابی حذف شده است.

وی گفت: بخش پایانی آیین اختتامیه فردا پنج‌شنبه با تجلیل از برترین‌های جشنواره با حضور شماری از مسئولان ملی و استانی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha