۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85586667
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز ازشکارچیان در دماوند

دماوند - ایرنا - رئیس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از کشف ۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در عملیات مشترک محیط بانان دماوند و کلانتری کیلان خبرداد.

به گزارش ایرنا ، نقی میرزاکریمی روز سه شنبه اظهار داشت: در عملیات مشترک محیط‌بانان یگان حفاظت این اداره ( ضابطین دادگستری) و مامورین کلانتری کیلان یک قبضه سلاح جنگی سیمونوف و ۷ تیر فشنگ جنگی ۷/۶۲ و یک قبضه سلاح شکاری کالیبر ۱۲ به همراه فشنگ مربوطه کشف و ضبط گردید.

کشف ۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز ازشکارچیان در دماوند

وی ضمن قدردانی از حضور و همراهی فرمانده محترم و عوامل کلانتری کیلان در این عملیات، ادامه داد: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و یک نفر متهم به مراجع قضایی شهرستان معرفی شد و در حال سیر مراحل قانونی است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند از مردم خواست گزارشات شکار و حمل و نگهداری سلاح‌های غیر مجاز را به شماره ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ این اداره پیامک کنند.

دستگیری شکارچیان غیر مجاز قبل از اقدام به شکار در منطقه شکار ممنوع کوه سفید دماوند

پیش از این رئیس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: محیط بانان یگان حفاظت پاسگاه محیط بانی کوه سفید در حین گشت و کنترل منطقه شکار ممنوع کوه سفید متوجه حضور سه شکارچی غیر مجاز می شوند که قبل از اقدام به شکار دستگیر و متوقف می شوند.

کشف ۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز ازشکارچیان در دماوند

وی ادامه داد: در این راستا یک قبضه سلاح شکاری و سایر ادوات کشف و توقیف گردیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha